Wednesday, April 2

save the drama for yo' mamma

long time no see durumlarının birinci sebebi pek tabii cumartesi günkü maçtan sonra kendimi toparlamakta zorlanmam. birinci sebebi diyip de böyle bir şey söyleyince insan ciddi bir ikinci sebep bekliyor ancak tembelliğim ve çalışma hayatım gibi olağan bahaneler dışında bir şey gelmiyor aklıma. üstelik bu hafta kutlu doğum haftam. pek tabii eskiden olduğu gibi kutlu doğum haftasının ilk gününden itibaren her güne ayrıca plan yapmalar ve binlerce kez doğumgünü kutlamalar enerjimizi ve yaşımızı tüketeli çok oldu. imkan olsa madonna gibi dev disco balllardan girişler yapmak isterim mekanlara ancak nihayetinde cuma günü nada'da alkol komasına girmek dışında bir aktivite düşünmüyorum hepi börtüm için. herkesi beklerim (gelmeden önce şuraya uğrayabilirsek sevinirim).

bu aralar çok garip rüyalar görme modundayım. dün rüyamda kör bi adam gördüm. ayrıntılara girmek istemiyorum ama korkunçtu. sonra gerçek hayatta koskoca bardağı tuzla buz ettim. bir alakaları olabilir mi acaba? gerçi aynı gece annem rüyasında babamla teyzemi kendi deyimiyle 'aşna fişne yaparken' görmüş, sanırım freudianlar bununla ilgili söyleyecek daha fazla şey bulabilirler.

anlayamadığım bir şey var: bilmemkaçzilyon paralar harcayıp neredeyse görünmez ipod (ipod invisiblo) çıkarma teknolojilerine ulaşan pek sevgili apple insanları neden itunes gibi boktan bir programdan daha iyisini üretemiyor? yine bir ton arızayla karşılaşıp lanet olsun noktasına ulaştıktan sonra bugün ipodumda sadece yeni keşfim olan podcastlerden bazıları vardı. onlar da iyi hoş ama 5 dakikası tanıtım/reklam vs olunca ve benim okul yolum da trafiğin sıkışık olmadığı saatlerde 15 dk olunca hiç hoş olmuyor.

bugün sporumu da yapmadım. tunus-sıhhiye-güvenpark yolunu yürümüş olmak sayılır mı acaba? zaten iddia kuponum da yattı gelmeyin üzerime.

No comments: