Sunday, July 13

hollyday


birtakım bloglarda seyahat ve/ya yaz tatili haberleri okuyup kıskanadurayım, benim de 6 haftalık tatilim içinde bulunduğumuz haftanın sonu resmi olarak başlamış durumda. düşünürken yeterince sıkıldığım için yazmaya da üşendiğim bir takım sebeplerden ötürü ağustos başına kadar ankara'dayım gibi gözüküyor. sıkıntıdan patlayacak olan bünyem blog'a sıçrar mı sıçramaz mı onu da zaman gösterecek.

meanwhile, how I met your mother seasons 1&2 keyfini ne yazıkki ancak bilgisayarımda yaşayabiliyorum, zira dvd player arıza çıkarttı. salı gününden itibaren de na-jay'le sex and the city maratonumuza başlıyoruz. kendime karne hediyesi modunda verdiğim bütün o abur cuburlar bugün bitiyor ve ben yarından itibaren günlük yürüyüş hedefimi 3 km'den 5 km'ye çıkartıyorum. önümüzdeki günlerin birinde -tercihen annem dönmeden- ev temizleniyor, sıkıntılar baştan savılıyor, "bi boş zaman bulduğumda izlicem" denilen tüm filmler tek tek izleniliyor ve hayat bayram oluyor. mu?

3 comments:

Tyra DeSalvo said...

I beg to dream and differ from the hollow lies. This is the dawning of the rest of our lives on hollyday.

Taylanov said...

Langır Lungur diye ikileme bestelemiş ve bunu 2 kelime arasına sokan adam var bizim apartmanda..

iyi tatiller

Godsyndrome said...

ben denedim olmuyor.