Tuesday, January 20

midem bulanıyor

bloguma yakışıklı erkek - tadına bakılması caiz kadın resimleri koymaktan daha derin, daha edebi ya da daha komik şeyler yazasım var aslen; ancak kendi jargonumuzda course 2 tabir ettiğimiz dönemin son haftası olması, işlerin yoğunluğu ve üzerine bu dönem bir türlü kendine gelemeyen bünyemin an itibariyle yine hastalık sinyalleri vermesi gibi bahanelerin ardına saklanıyorum. halbuki cumartesi gecesi üniversiteden arkadaşlarla buluşup ankara'nın altını üstüne getirdiğimizi, gittiğimiz mekanları da compare-contrast tadında yazının arasına sıkıştırarak, üniversiteden bu yana değişen duygusal zekamızı incelediğim vurucu bir sonuç paragrafıyla anlatabilirdim. dün normal insanlar için doğal benim içinse lütuf sayılacak iş sonrası yemek + sinema keyfimi anlatıp, uygar şirin (hala yazıyor mu bilmiyorum) havasında film eleştirisini araya sıkıştırabilirdim. bunlardan herhangi biri sonucunda, en son ankaradaki beşiktaş - gençlerbirliği maçı yazısında yakaladığımı düşündüğünüz o heyecanı belki yeniden canlandırır, özüme falan dönerdim. burdan çağrışıp 'özüm' dediğim şeyin ne kadar değiştiğini anlattığım bir başka yazıya geçer, mistik ve karizmatik voodoo girl imajı çizebilirdim. yapamadım. yapmadım. midem bulanıyor. dün düzgün uyuyamamış olmamdan ya da dönemin yorgunluğunun artık çat diye üzerime oturmasından mı bilinmez, pek kendimde değilim. 'hayat, beni neden yoruyorsun' diyecek kadar klişeleşmeyecek, 'durdurun dünyayı, inecek var' diyecek kadar banallaşmayacak durumdayım oysa; ama yazamıyorum. midem bulanıyor.

3 comments:

Unknown said...

benim de midem bulanıyor. hakiki el yapımı gürcü vodka'nın etkisi bendeki ama.

Godsyndrome said...

vudugız sen 3 senedir blog tutuyorsun yıa arada sırada fetret devri yaşaman doğal.Bjk-Gençler birliği maçı yazını hatırlıyorum evet ama insan her zaman o kıvamda olamıyor,salla.Geçmiş olsun.

Scatterbrain said...

arada yaz vudu, sensiz olmuyor. nanel-limon iyi gelir mideye. ayrıca yakışıklı erkek konusunu dert etme, biz hep bu blogdayız zaten... ;=)