Monday, April 23

Don't mind doing it for the kids

sevmiyorum kardeşim. zorla mı. çocukları sevmiyorum. görünce agu gugu yapasım, içime sokasım falan gelmiyor; zira o tarz tensel temas içeren yakınlaşmalardan, yanaktan öpüşmelerden de hiç hazzetmem, bilenler bilir. aslında bu akşam bir blog yazayım diyordum, ama karmakarışık şeyler geldi aklıma birden döküp kurtulayım sonra da asıl yapmam gereken işlere oturayım dedim. varoş insanlara tahammülüm yok bu bir. aynadan (asansör, banyo gibi yerlerin aynalarından) cep telefonuyla fotoğraf çektiğiniz yetmiyormuş gibi bir de bunu profillerinize koyup adamı güldürmeyin bu iki. sanal dünyadan ve sanal insanlardan gına gelmesi sonucu tüm sanal kimliklerini, websitesi profillerini yok eden ben, artık bir tek myspace'teyim, orda da birbirinize mesaj atar gibi comment yazıp beni deli etmeyin bu üç. nolursa olsun, ne söylenirse söylensin, bazı ilişkileri ve bazı kimseleri ka-bul-le-ne-mi-yo-rum bu da dört.

mevsim değişikliği nedeniyle dolabımızdaki kışlıkları kaldırıp yazlıkları çıkartma işlemini, bazen insanlar için de yapmalı, yapmalısın, yapmalılar.

is this the part in the book that you wrote
where I gotta come and save the day?

4 comments:

Tyra DeSalvo said...

it's time we found the.magic wand and cast some slutty slutty cool spell, peacefully (^.^)

Başak Ağın said...

somebody's talkin' about magic? huh wykka's here guys ;)

voodoo girl said...

hoooraaaaay

=D

Yağız Gönüler said...

Sahane. Hatta "bende bende".

Cocuklardan nefret etmekten ziyade onlara uzayli muamelesi yapan romali.