Wednesday, April 25

Some people are just born with tragedy in their blood

belki donnie darko'nun etkisi, belki başka bişeyin ancak günün ortalarına doğru biraz depresifleştiğimi kabul ediyorum. belki the.perfect couple olmanın etkisi, belki kozmik bir tesadüf ancak sevdiceğimle aynı gün depresifleştiğimizi de kabul ediyorum. gerçi anladım ki böylesi ilişkide tek tarafın depresif olmasından daha iyi, daha easy-going. buradan hareketle sevgilisi olan tüm kızlara "erkekler de regl olsun" kampanyama katılmaları için çağrıda bulunuyorum.

herneyse, depresyonum hafifledi denilebilir, sebepli-sebepsiz, bu blogu da sırf yatmadan önce bişeyler yazmış olmak için yazdın sanıyorum. yazdın-yazdım olacaktı. bugün donnie darko'yu izlemek yanlış kararmış, anlaşıldı.

fazla uzatmadan, derinlere dalmadan, night night.

No comments: