Thursday, August 16

back on track

manasız sıcaklarda ve bir kısmı manasız insanlarla geçirilen tatilimden kesin dönüş yapmış bulunuyorum. ben büyüdüğüm için herkesin büyümüş olduğunu zannedip hayal kırıklığına uğradığım birkaç gün dışında, ortalama bir tatil yaptım; vasatın altında bronz ten ve eğlence içeren bünyemle ankarama geri döndüm. bu ayın 20sinde iş başlıyor, bu yüzden excited mı desem nervous mı (tyra doğrusunu bilir) öyle bir hallerdeyim. ayrıca spora başlamaya o kadar gazım ki, nike plus uyumlu ayakkabılarımı ve çipimi bile aldım, artık o kadar para harcadıktan sonra kaytarmam gibi bir düşünceye kapılarak. önümde bir adet en yakın arkadaş nişanı, bir adet bilgisayar temizleme operasyonu ve bir adet sezonun son shopping spreesi beklerken, ben uzakta olduğum sürede yorum yapamadığım bir kaç dünya meselesine eğilmek üzere diğer postuma geçiyorum, sizi de beklerim.

2 comments:

Başak Ağın said...

yuvaniza ho$dondunuz bagyan :)

Tyra DeSalvo said...

"excousted" sirf senin icin vudukizim , hosgeldin :o)