Wednesday, June 4

all purpose adhesive

-> akademik dünyamda yapacak o kadar çok işim var ki bu aralar, kendi kendime söz vermiş olmama rağmen sex and the city'e hala gidemedim. bu utancımdan olsa gerek, günlerdir yazmıyorum. istiyordum ki filme gideyim ve onu anlattığım bir yazıyla döneyim aranıza. olmadı. haftaya bu kuşakta.

-> tam da bu robinson-cuma günlerini atlatıp rahata ereceğim derken verilen ödev hayata küstürdü beni.

-> sigara yasağının inadına sigarayı bırakmıyorum arkadaş. dört yanı duvar sigara odamızın size ne zararı vardı da beni öğrencilerin arasında sigara içtirip madara ettiniz. ya da bir otel odasının balkonundan bağıran carrie misali "I have an addiction, sir!"

-> dersin sonunda "thank you for your teaching" diyen öğrenciye koşup sarılasım geliyor, anlayın çektiklerimi. yazın gelişi otel sahipleri dışında kimseye yaramıyor.

-> I don't believe in marriage before sex.

-> bence gözden kaçırdığımız bir olay var; mustafa sandal hakan peker kadar kötü dansediyor.

No comments: