Thursday, November 13

bim bam bom çok şükür dostlar benim de artık google analyticsim var

onda bunda görüp de özeniyordum millet google'da ne aramış da beni bulmuş yazılarına. nihayet ben de google analytics denen şeyi yükledim ve son 1 ayda yapılan arama sonuçlarına ulaştım. devamının geleceğini ümit ediyorum. seçtiğim 10 (random order) şöyle:

1. ayama bastın çocuk: bunu benden başka bilen birinin olması beni çok heyecanlandırdı kendisiyle tanışmak istiyorum.

2. benim en sevdiğim koşu bandı ucuz olanından: google'a soru soran, çeviri yaptıran zihniyetten sonra tarif edenler de başlamış demek, hoşgeldiniz.

3. forza sex zorla: buna bayıldım, atkısını yaptırcam.

4. hollandanın sexi sarı kızları: öyle bir yazmış ki hollanda halk türküsünün ilk dizesi zannediyor insan.

5. life is fuck: nannaaa nananaa life is fuck nannaaa nananaa

6. lincolnun kramponu ne: bu sorunun bana yönlenmesinden şeref duydum.

7. voodoo gibi: olamaz kimse.

8. aybenin videolarına bak: bence bakma gayet çirkin. ayrıca "bak", "getir"den sonra beni benden aldı popüler google emir kipi olarak.

9. women vajina pıcture: ingilizce yazmaya uğraştığını göz önünde bulundurarak bilimsel bir çalışma için aradığını düşünüyorum. aklınıza kötü bir şey gelmesin.

10. gossip girl sevişme: hepimiz onu bekliyoruz da tam göstermiyorlar.

5 comments:

Godsyndrome said...

vuduu o şarkıyı sen nerden biliyorsun yıa,hani ikametgah bahçeliydi sen bilakis sincanlısın:)

voodoo girl said...

hahaha neden bilmeyeyim canım eski türk şarkılarına bayılırım ayrıca ikametgah önemli değil nihayetinde hepimiz anGaralıyız =)

Yağız Gönüler said...

ahahahahah süper ya forza sex zorla atkısından bende isterim.

women vajina pıcture pek bi nazikçeymiş.

scostar said...

haha çok güldüm ya. "Forza Sex Zorla" atkısına şablonla boyanmış bi kadın resmi de gerek.Tasarımını yapıyım bu akşam ben :D

*Women vajina picture bence bu arkadaş bunu türkçe olarak aramış.Sonra bunun bi arkadaşı demiş ki ulan öyle aranırmı Google Analytics'e yakalanır, geyik konusu olursun.Demiş sen sözlükten hepsinin kelimelerine bak böyle ara.Ondan sonra yazmış. women ass picture yazmadığına göre de anal sevmiyor.Bunu burdan anlıyoruz :D

gkhngnyhn said...

"samsun minibüscüler derneğine üyemiyim" gibilerinden bir şey gelmişti bana, lan ben ne bileyim.