Thursday, November 20

groove is in my ipod


liz hanımefendilerin mimi, bu aralar mp3 çalarımızda nelerin bulunduğu. bakalım:

bir kere büyük bir sıkıntım var, artık 8 gblık ipoda upgrade ettiğimden rahat rahat full albümler indirmek istiyorum lakin üşengeç bir insan olduğumdan olmuyor. bak şimdi hatırladım taa nezaman tyra desalvom bana bir adres yazdırmıştı gir burdan indir diye unuttum gitti. benim müzik olayım biraz armut piş ağzıma düş modunda, ya biri direk link verecek ya da çekip getirecek böyle işliyor. mesaj alınmıştır umarım.

şimdi bakıyorum ipoduma, vazgeçilmezlerim tabiiki yerlerinde: nodoubt, beatles, arctic monkeys, gece, jamiroquai, madonna, placebo, garbage, romeo & juliet soundtrack.
içnot: şimdi listeye şöyle bir baktım da arctic monkeys ve gece dışındakilerin hepsi baya eskiden beri dinlediğim şeyler sanıyorum yeni müziklerle tanışma vaktim gelmiş.

arada bir inanılmaz dinleyesim geliyor listesi var bir de: hot hot heat, depeche mode, cardigans, radiohead, the killers.
içnot: hot hot heat'i rock'n coke'ta canlı dinleme şansına eriştiğim için ne kadar şanslıyım allahım.

dinleyelim sakinleşelim kategorisinde ise: röyksopp, air, mercan dede, bir de zero 7 olacak da benim bilgisayardakiler biraz düzensiz olduğundan tyra'nın göndermesini bekliyorum hehe.
içnot: röyksopp sensiz yaşayamam.

yo yo adamım kategorisinde: beyaz kıç justin timberlake, kelis ve beyonce.
içnot: bday albümü bence gerçekten başarılı.

üçyüz beşyüz kategorisinde: chemical brothers, daft punk, prodigy (hey gidi günler), benny benassi ve timo maas.
içnot: timo maas - help me türünün en güzel örneklerinden biri değil de ne.

bunlar dışında bir de podcastlerim var, design dışında bir insanın ipod kullanma sebebi olurlar yani, onlarda favorilerimse: david guetta, groovelectric, in the groove jazz and beyond, the vocal trance session ve podrunnerlar.

bu mim üzerine indie, alternatif, biraz r&b, daha çok brit soundlar, vokal ağırlıklı underground ve ayrıca "bir de şu tarzı denesen" tadında önerileri bekliyorum. mimi de adını bu kadar geçirdikten sonra tabiiki tyra'ya paslıyorum.



10 comments:

Spicoli said...

The Doors. Zaten kendi basina bir tarz.

cız-bız-liz said...

sana günlük yardımlarda buluncam yavrucum.
linkleriylen hem de.

Scatterbrain said...

müzik bizim işimiz! istediğin an danışabilirsin!
link mink kolay iş de, şu durum var.
birisine bişey önerirsin, ''öff ben onu yıllardır biliom'' tribine girer, kalp kırılır, boyun bükülür...

lyktm said...

ne yani rakunkokta hot hot heat'i canlı dinledin de, timo maas'ı dinlemedin mi ??:S

bu arada bu kanadalıları hiç tanımıyodum 2005 eylülüne kadar, ama herifler bi saat önce şehre inmiş olmalarına rağmen baya eğlenceli bi konser vermişlerdi o yüzden akılda kalmışlar..

voodoo girl said...

okhy ben öyle yapmam söz :)

umut dinledim timo maas'ı parkormanda ama o geceyi çok da net hatırladığımı söyleyemem :))

scostar said...

Sabac Red dinlemelisin, dinle dinle olmazsa link atarım full albüm şeysi.Ayrıca dinlerken sanki Tupac'ın Mixtape'leri tadını alıyorsun.Bi de Mr.Hyde var.Adamın vokalleri süper, ayrıca canlı performanslarda seyircilerle çok iyi iletişim sağlıyor.

Türkçe Rap'ten önerebileceğim tek isim Farazi & Kayra (of GINA) dır.Şarkılarındaki kelimeler o kadar anlamlı ki.(anlamlı derken öyle saçma sapan sagopa şarkıları falan değil.Melankolia yapmıyor GINA.Sagopa'da ilahici zaten hehea.)

gia said...

beatles'dan vazgeçme. o hep kalsın orda. ömür boyu kalsın. zararı mı var ya:) çünkü beatles candır.

seer said...

wax tailor
herbalizer
bonobo

hatta lastfm uyeligi ve muzik arkadasları sayet tabi yoksa

Yağız Gönüler said...

sen bana ankara bileti ayarla ben sana triphop arşivimi paste edeyim.

artofsin said...

sia, a fine frenzy ve kate nash tavsiye ederim...