Sunday, December 7

izmir'den ablam gelmiş evde bir bayram havası

birazcık gençlik enerjim olsa, dün akşam tam da "ay önce buraya gittik sonra şuraya aktık sonra bilmemkimi gördüm böyle oldu" tadında post atılacak bir cumartesi yaşadım. ama takdir edersiniz ki nerde bende o enerji. özet olarak nada gereğinden fazla kalabalıklaşmadığında ve öğrencilerimle karşılaşmadığımda çok güzel, inatla hala çok güzel; ama flat olmamış diyoruz. açanları tanıyor olmamız sebebiyle kendilerine tam 3 kez şans tanıdım ama yok. ortada mimari sebeplerden yıkılamayan kolon ve o yıpratıcı müzikler olduğu sürece o mekandan adam olmaz, onur baştürk havamla söylüyorum. zaten ankara gecelerinin en güzel anı aspava'da soslu soğanlıdan ilk lokmanın alındığı andır, değişmez.

"cuma günüm tatil değil o yüzden gelmeyiz" söyleminden yan çizen ablamın evlenip de terkettiği şehrine bayram ziyareti yapıyor olduğunu ve günün ilerleyen saatlerinde kocası, anneannem ve dayımla burda olmasının beklendiğini duyunca, "istanbul'a ne de olsa salı gecesi gidiyorum, ödevleri pazar pazartesi hallederim" rahatlığındaki bünyemi bir telaş aldı; zira ablamla doğru düzgün vakit geçirebilmek için iki ders planımı da bugünden yazsam hiç fena olmaz. saatlerimizin 1 olduğuna ve benim şu anda o ders planlarını yazıyor olmak yerine o ders planlarını yazıyor olmaktan bahsediyor oluşuma bakarak neyi ne kadar gerçekleştirebilitem var sanıyorum anlamışsınızdır.

ilerleyen günlerde "voodoonun istanbulu fethi", "gece 10 aralık'ta hayal kahvesinde", "blogdaki 3. yılım" gibi postlarda görüşmek dileğiyle, esen kalın.

No comments: