Tuesday, December 30

yeniyılyeniyılyeniyılyeniyıl



doğru düzgün süslenmeye bile ihtiyaç duyulmayan alışveriş merkezleri ve sokaklar bize yeni yılın geldiğini layığıyla haber verememiş olsalar da, yağan karla ve yaptıkları çılgın planlarla biraz olsun yeni yıl moduna girmiş olduğunu tahmin ettiğim arkadaşlara selam ederim. ben yarın 08.50-15.30 saatleri arasında çalışacak, üstelik 12.40ta dersi gözlemlenecek bir eğitim neferiyim. sevgilim yılbaşında çalışıyor (çubuklu hayal kahvesi); bense alkol komasına girmeyi planladığım bir ev partisine davetliyim. 1 ocak günü haberlerde izleyeceğim "yeni yılın ilk bebeği", "bir sene böyle geçti" tadındaki haberlerin heyecanıyla yaşıyorum. 'new year resolution' belirlemeye bile mecalim yok; sadece bu sömestr bitsin sportif ve yediklerine dikkat eden voodoo girl kimliğime geri dönmeyi planlıyorum. "I've been a good girl, Santa!" kategorisinde ise sevdiceğimin aldığı süpersonik The Andy Warhol Collection by Pepe Jeans London t-shirtüm var. ben de ona football manager 2009 aldım, gönüller bir oldu. siz de mutlu olun, yılbaşı gecesi eğlencesi için beklentilerinizi yükseltip göt olmaktansa normal bir günmüş gibi takılın, "1 günde dünyam mı değişecek" domuzluğunu bir kenara bırakıp yeni bir başlangıç ve yeni umutlar için kapınıza gelen fırsatı kaçırmayın.

herkese kutlu olsun.

3 comments:

y i ğ i t said...

uuu FM09 he :D
bkz: what a sevdicek :O

yannız o diil de ea sportsunki kat kat daha iimiş soradan kşfettm :S

nyse :D ii sneler efem :D

Godsyndrome said...

Ben blogu sana yorum yazcam diye yapmıştım vudu bu senenin en mühim olaylarından biriydi benim için iyiki o beatles şarkısını aramışım diyorum şimdi.hüzünlendim bak. Senin ve okuyucularının Mutlu bir yıl geçirmesini dilerim:):):)

farawaysoclose said...

keşke sadece "ilk doğan bebek" haberleriyle dolu olsaydı haberler. bilkentli öğrencilerin acı haberi hiç olmasaydı keşke...