Wednesday, April 29

bugün şöyle şeyler oldu

dün gece 1 civarı zar zor uykuya daldıktan sonra manasız bir şekilde 2buçukta uyanıp 5buçuğa kadar tekrar uyuyamadığım ve okula gitmek üzere 7de uyandığım için ruhsal olarak olmasa da fiziksel olarak akşamdan kalma bir haldeydim bugün okulda. dersim olmadığından ofisteki işlerimi bitirip spora gitme hayalleri kuruyordum ki hepinizin duymuş olduğunu tahmin ettiğim canlı bomba mevzusu yüzünden ortalık karıştı okul tatil edildi. milleti 35bin kişi arıyor haberler ilk duyulduğunda iyi misin falan diye; ben ezik gibi kendim arıyorum annemi ablamı duyarsanız merak etmeyin diye. sevgilim zaten götündeki pirelerle ilişki halinde o saatlerde. neyse sonuçta eve geldim, yemek yedim, kafayı vurduğum gibi uyuyakalmışım. rüyamda okulda sınav var, ben gözlem yapacağım sınıfta görevli olmadığımı duyuyorum gidiyorum nedir diye neymiş efendim yeni nişanlanan bir hoca varmış ona hediye alacakmışım. bu esnada eczaneye gidip ilaçlarını alamazsın diyor müdür, ben de diyorum ki yok ben zaten ilaç için değil güneş gözlüğü almak için gidecektim eczaneye!? neyse sonra bu nişanlanan herifin olduğu sınıfa giriyorum, sınıfta kadim dostum ayfer de var ve kopya çekmeye çalışıyor. sonra bir uyandım ertesi gün oldu zannederek, nasıl bir panik, yataktan nasıl kalktım saate nasıl baktım okul yarın da tatil edilmiş mi diye bilgisayarın başına nasıl koştum belli değil. varmış yarın okul. ok kib öpt by.

5 comments:

gribulut said...

geçmiş olsun

reo said...

olaylar kötü, geçmiş olsun

alkiza said...

çok geç keşfettim bloğunuzu vudu hanım utanıyorum kendimden! ama hala çok komiksiniz, ne güzel ne güzel..

Tyra DeSalvo said...

ahaha i love your guts, woman!

Anonymous said...

yazılarınızı çok saçma bir üslupla yazmış olsanız da, blog ödüllerindeki ayrımcı tutum fikrinize katılıyorum...

iyi bloglamalar size...