Saturday, July 25

burada içinde saturday geçen bir şarkı sözü varmış gibi düşünün

dün gece kurtlu bünyemi bir gün nadaya götürmeyip nadasa alma kararım neticesinde über sıkıldıktan sonra keyifli bir cumartesiye başlamak istiyordum ancak bu kadar erken değil. cumartesi sabahın 9unda arabasının motorunu bağırttıra bağırttıra anlamadığım birtakım tamirler yapmaya çalışan komşumuza selam ederim. yalnız hep de içimde kalmıştır böyle bir anda camı açıp "aaaa bizim de bir cumartesi pazarımız var kardeşim" artistliği yapmak, hiç olmadı. şehirde oturmanın en kötü yanı sanıyorum bu 'insanlarla içiçe olma' durumu.

neyse nihayetinde uyanmış bulunduğum için ben de bugünün ilerleyen saatlerinde yapmayı planladığım evi toplama işine giriştim. bütün bir hafta elindeki herşeyi odadaki koltuğa yığmanın en keyifli yanı cumartesi toplarken yeni aldığın şeyleri torbalarından çıkartıp tekrar sevinmek oluyor, bayılıyorum. çok kıskandınız değil mi süpersonik cumartesi eğlencemi.

bugün kadınlarla ilgili ne öğrenelim köşesindeyse, erkeklerin karşılarındaki kızın herhangi bir arkadaşlarından dahi bekleyebilecekleri bir nezaketi kendilerinden beklemeleri karşısında hemen "kız tribi yapıyor yaa" moduna girmelerine bakalım. yapmayın ağalar. gecenin 3ünde mesajlaşmanın ortasında sorulan soruya ve follow-up mesajına cevap atmayıp sabahın 6sında "uyumuşum" diye mesaj atan kim olsa "kusura bakma ya, uyumuşum" tadında bir şey beklerim. msndeki "az önce ananı siktim ama yüzüne gülümsüyorum" sahteliğindeki iki nokta üstüste kapa parantez smileysine bile razıyım. ama ayı gibi 'uyudum' yazarsan, bu gece de kendi yatağında uyuyacağın çok net. ha neydi öğreneceğimiz şey, öyle her tribi kız tribi/kapris kalıbına sokup da kendinize pay çıkartmayın kibar insan olun biraz.

bir de twitterdaki gerçek ilhan mansızsa ve bana cevap atmazsa çok pis küserim, mektubumu keserim.

3 comments:

Godsyndrome said...

Bence uyumaya devam etsin.Bu saatten sonra anca rüyasında görür seni :D

GoGo said...

belki de adam karar değiştirip kendi yatağında uyumayı tercih etmiştir.

deryik said...

cat stevens- saturday night