Friday, July 17

eternal depression of the spotful mind

kıvamında kelime oyunları yapacak kıvama geldiğimi gördüğüm gün -bugün- savaşmayı, odaklanmayı, düşünmeyi bıraktım. ne yapalım ulan, iz dediğin eline bez alıp silinmiyor ki. kendimi zamana teslim ediyorum. biteceğini, geçeceğini, yenileneceğimi bilecek kadar yaşadım, gördüm; but time takes too much time ve uğraşamıyorum. sıkıldım artık. hayır en sikkosu da şunu çok iyi biliyorum ki yıllar sonra bu zamana dönüp baktığımda beni hala ağlatabilecek tek şey, beşiktaşımın şampiyonluğunu kutlayamamış oluşum olacak. ha bu da benim için "sikerim o kızın beşiktaşlılığını" diyenlere gelsin madem, iyice demet akalına bağlamamak için eski sevgiliye çemkiremiyorum bir yerden çıkartmam lazım.

bundan sonra da buraya böyle emo post atanı siksinler afedersin.

11 comments:

pudra said...

ahahahahahahah zıçan adam kontenjanlı bir bödöf olmuş.süper olmuş.

Unknown said...

amaaaaaann
hayat boş eğlen coş yaaa
koy götüne götünee

tubik said...

Konunun emolarla kapanmış olması, malum şahsiyetin gariban bir emo kızıyla kaçtığı konusunda endişeler uyandırdı bende... Gözlerden ırak...

GoGo said...

Bakmayın siz onun atıp tuttuğuna, ağzının bozukluğuna, kızımız aslında çok narin bi o kadar da duygusaldır.

Vah vah sen bu hallere düşecek kadınmıydın bea..

Alp said...

hiçbir şey beşiktaş'tan daha önemli değildir. none.

gülş said...

Hakikaten time takes too much time. Besiktas sampiyonluguna karsi universite mezuniyetini suruyorum masaya :)

La Santa Roja said...

Koyvercen gidecek, o zaman düzeliyor bir nebze bak. Daha yeni denedim ;)

miracsaral said...

Bence koyuverme Voodoo Girl. Çünkü ufacık tefecik tecrübelerime dayanarak söyleyebilirim ki ne kadar sallarsan, ne kadar "amaan be, çalsın sazlar oynasın kızlar" dersen geri dönüp canını daha çok yakıyor.

Yazdığın gibi bu bir süreç ve yaşanması gerek, böyle. Acından(varsa), yılgınlığından(varsa) ve hüznünden şikayetçi olma bilakis göğüsle hatta kaçınılmaz ise zevk almaya çalış.

Gerçi sen işini bilirsin ya :)

varol döken said...

ya bunun sebebi olmak, sonucu olmaktan daha çok acı veriyorsa? (sadece acı da değil; keder, öfke, pişmanlık vs. ortaya karışık içinden çıkılamaz duygular bütünü)

bütün betimlemelerin allah belasını versin!

AbSurDMaN said...

Bunların üstüne Beşiktaş'ın yeni sezon formalarını hiç görme derim :) Ya da alın herkes görsün :D

http://www.bjk.com.tr/tryonetim/medya.php?rn=24143&tipi=B
http://www.bjk.com.tr/tryonetim/medya.php?rn=24144&tipi=B
http://www.bjk.com.tr/tryonetim/medya.php?rn=24140&tipi=B

Baklavalı formaya bittim ben :D

Black pearl said...

Melankoli güzel bişidir o anın tadını cıkar bence