Tuesday, December 4

oops

gereğinden fazla ıslanan sigaram ve bir salı gecesi için gereğinden fazla boş olan msn listemle bir akşam geçiriyorum. [anladım ki benim facebook'um da blogspotmuş, az önce bi 5 dakika arıza verdi ben burda arıza oldum] kelimelere dökemediğim ruh hallerinden birini yaşıyorum ve yazamıyorum yine; televizyonda acun bey bir yarışma programını idare ediyor ve allahtan ingilizce konuşmuyor. [öykü serterle acun ılıcalının evlenmesini istiyorum tüm kalbimle] içimdeki boşluğun suçunu yükleyecek bir şey arayışıyla belki de, "hayatı iş olan o mal insanlardan mı olcam acaba?" dedim tyra'ya; "olsak da çaktırmayız merak etme" dedi umarsızca. [umarsız olmak kadar zevkliymiş 'umarsız' yazmak]



nezamandır aklımda olan gotiklerden ve emolardan ne kadar nefret ettiğimi anlatarak başlayıp gotikleri ve petek dinçöz'ü seksi bulan erkekleri hadım etmenin gerekliliğiyle sonlandıracağım blogu yazacaktım aslında; ama işte oops..

[.. the system encountered a problem]

1 comment:

Başak Ağın said...

hotmailinize gelen bi mail var bağyan, ona bakıp beni yeni msn adresimden bulunuz :)