Monday, December 3

simply back


define irony başlığı altında bi anket yaratacaktım aslında; maykıl ceksının bir yandan kendini beyazlatıp diğer yandan "black or white" diye şarkı yapmasını örnek gösterip, "all I wanna say is that they don't really care about us" sözündeki 'us' neye refer eder diye soracaktım eğitimci kişiliğimi ön plana çıkartarak. ancak bunca zamandır internetsiz oluşumun, bilgisayarımın modemimi tanımıyor oluşunun sebebinin telefon kablosunun modeme takılı olmamasıyla açıklanmasından sonra hayata, internete, bilgisayarlara ve irony kavramına olan inancımı kaybettim. sonuç olarak, "tell the guys that i'm back in town" klişesiyle aranızdayım yine yeni yeniden.

birtakım updateler gerekiyor şimdi her alanda; bilgisayara yüklenmesi gereken programlar, yapılması gereken özelleştirmeler, blogger dostlarla paylaşılması gereken yeni gelişmeler, up-to-date olmayı bekleyen link listesi (a.k.a who let the dogs out), düzenlenmeyi bekleyen 'course implementation plan'ler var. şu an yorgun ve açım, o yüzden 3. sezon finalini ikinci kez ve yine gözyaşlarımla süsleyerek izlediğim, 4. sezonunu da kaçırmadan izleyeceğime şerefim üzerine and içtiğim grey's anatomy dizisine şükranlarımla "all I can do is to keep breathing" diyor, gecenin ilerleyen dakikalarında görüşeceğimizi ümit ediyorum.

anneeeeee, döndü!

1 comment:

gkhngnyhn said...

sınav için plato'nun devletine çalışıyordum demin, -içeriği bilmeyenler için belirtelim- "justice" ın ne demek olduğunu söyleyin diyor, 1i sokrates olmak üzere 4 koca adam plato'ya doğru düzgün bir tanım yapamıyor. tanımlar inançlar ve etkileşimleri. kafa dağıtayım blogları okumak güzel gelir dedim."ironi nedir". bu mudur ? Plato olsa hayır derdi.

yaşlandığınızı ima etmek istemem ama, geçen alt komşu geldi, ya bizim digitürk göstermiyor gelip bir bakar mısın dedi, yılalrca dişlerimi çekmiş erman amca, scart girişi yerine oturtamamış. insan kendini tanımı yapılamaz bir durumda hissediyor., o tip durumlarda.