Saturday, May 17

double date


'bizim kadar yorgun ve bezmiş 4 genç insanın bir cuma gecesi yapabileceği en çılgın aktivite olarak sinemaya gitmek' programında dün akşam cepa'daydık sayın okuyucu. "Wicker Park" isimli, az önce okuyup öğrendiğim kadarıyla "l'appartement" isimli 1996 yapımı Fransız filminin yeniden çekimi olan, 2004 yapımı bir Hollywood filmine girdik. şimdi burada oturup sinema eleştirmeni tadında yazılar yazmaya hiç niyetim yok; zira o isteğimi lisedeki okul dergisinde gidermiştim ancak filmden bahsetmeden de geçmek istemedim. orjinalinin bu versiyondan çok daha başarılı olduğunu söyleyen yorumlara rastladığımdan içimde bir merak uyanmadı değil ama şimdilik the next best thing olarak filmi önerebilirim. film belki de bazılarınıza saçma, çok karmaşık/zorlama kurgulu ve gereksiz uzatılmış gelecektir; vefakat ben beğendim. 2,5 saat boyunca "ve tanrı erkeği yarattı" dedirten büyük aşkım josh Hartnetti izleyip liseli kızlar gibi odama poster asmak istedim yine, baya iyi rol yapıyo olmasına rağmen nedense pek çok filmde en yakın arkadaş rollerinden öteye geçemeyen Matthew Lillard'ı izleyip hasret giderdim, kadın kahramanlar Rose Byrne ve Diane Kruger'ı pek beğenmedim (evet kıskanmış da olabilirim); nihayetinde güzel bir akşam geçirdim - sebep 1a'nın fotoğrafıyla sözlerime son veriyorum, sağlıcakla kalın.

No comments: