Monday, November 19

izlemiyorum baba

türk televizyonculuğunun dayanılmaz yaratıcılığının kanıtları:

1) grey's anatomy / doktorlar



2) dawson's creek / kavak yelleri



3) 24 / mahşer




ve son olarak (the last but not the least) sizlere sadece türk televizyonlarındaki halini göstermeyi kendime bir borç bildiğim "hakkını helal et". allahüekber diye bağıran şirinlerden sonra beni bu kadar güldürmeyi başarmış ilk samanyolu tv yapımı. neyin taklidi olduğunu anlamayı size bırakıyorum, güldürürken düşündüren bir bloggerım çünkü evet. buyrun:

4 comments:

SimonSays said...

o bu diil de herif harby earl'e benziyo ne yalan söliim, kardeşi rolünde de benim eski oturduğum mahallenin bakkalını oynatsalar tadından yenmez.
çok benzyodu randy'e...

DoGHo said...

şahane bi uyarlama, muhteşem kasting. ölmek istiyorum!

voodoo girl said...

ben de ne yalan söyliim kafasına "bismillah" yazısı düştüğü sahnede gözyaşlarına boğuldum

Anonymous said...

eheh earl'ün fotokopisi olmalı bu herif.