Tuesday, November 6

jelibon

bu hafta sadece 3 saatlik teachingim olması okuluma "once I ran from you, now I run to you" şeklinde modifiye şarkılarla gitmeme sebep oluyor. pazartesi günkü pet sınavımız pek çok öğrencinin gözyaşları ve benim marking yüzünden ancak 6da spora gidebilmemle sonuçlanmış olsa da; bugünün non-teaching day olması, perşembe ve cuma da speaking sınavları nedeniyle derslerimin iptal olması 9 numaralı buluta doğru çıkartıyor beni. üniversitede birtakım insanların yaptığı gibi ağzımı doldura doldura "deeeers düştüüüüööö" diye bağırmak istiyorum. bunun dışında içinde bulunduğumuz haftayı belirli gün ve haftalar kategorisine sokan pek fazla bir şey olduğu söylenemez.

cumartesi amerikalı birtakım arkadaşlarımız tarafından düzenlenen halloween partisine yarım saatlik bir süre de olsa iştirak etme fırsatım oldu. bu kadar çok alkol tüketiminde bulunan insanların sıfır sigara tüketiminde bulunuyor olmaları beni hayrete düşürdü; zira hayatta her zaman beraber tüketilmesi gereken bazı şeyler olduğuna inanıyorum ki alkol-sigara ikilisi listenin üst sıralarında. orada bir kez daha anladım: insanların beraberken eğlenebilmeleri için gerekli olan şeylerden en önemlisi kafa seviyesinin aynı olması. uyuşturucu kullanan insanların neden uyuşturucu kullanan diğer insanlarla daha rahat arkadaşlık ettikleri de böyle açıklanabilir; partiye kanında alkolden çok maç siniri olan bi insan olarak gittiğimden fazla sosyalleşemediğimi anlamış olmalısınız. türk filmlerinde diskoya ilk kez giden kızlar gibi. bu noktada da iffet isimli, bir türk filminde görülebilecek en yaratıcı tecavüz sahnesini barındıran o kült filmi alkışlarla hatırlamadan geçmeyelim.


totally irrelevant 1: çorbaya limon sıkma olayını bir türlü çözebilmiş değilim, bence tat katmaktan ziyade çorbanın aslında (özünde) varettiği o güzelim tadı bozan saçma bişey limon. sprite içerken bi dilim atarım içine bitti gitti.

totally irrelevant 2: mtv türkiye saçmalığını reddediyorum.

3 comments:

Tyra DeSalvo said...

irrelevant me, irrelevant you ve hatta bouncing off cloud no.9 diyerek bir nevi modifiye sarkilar serisi olusturmayi talep ediyorum. bi de biraya limon sikanlar var, hatirlatirim.

Başak Ağın said...

ay cast kent get yu aut ov may hed diyor ve gozlerinizden opuyorum cumleten.

Kenan said...

"Hocam 'I got engaged' diye okusam olur muuuuaaağ"dan bi farkım olmayacak ama benim son sekiz ayım Cloud Nine oyunuyla (tez), son 3 ayım da "Tainted Love" (stüdyo) ile geçti... Pes diyorum... Dikkaaağt! "Pesss"... Dedim...