Friday, November 16

ofisgirl

sizlere bu satırları ofisimden yazıyorum sayın kitlem. yapacak hiç bir işim olmamasına rağmen 08.50-17.15 arası masamda oturmak durumundayım. ben de ne yapıyorum, bize yeni bahşedilen laptopımı personalize etme işlemleriyle uğraşıyorum ve hatta devlet memuru modunda solitaire vs oynuyorum. beni de bu duruma getirdiler artık. pek tabii idealist bir eğitimci olarak ders saatlerinde ya da yapılacak işler olduğunda laptopı ders dışı işlerde kullanmayacağıma, okuldan arkadaşlık sitelerine girmeyeceğime, microsoft powerpointi olanca gücüyle kullanacağıma and içiyorum.

yeri gelmişken, idealist bi blogger olarak da commentlerime approval koymayacağıma, koyarsam da hoşuma giden commenti kabul edip gitmeyeni etmemek gibi kolpalıklar yapmayacağıma and içiyorum.

1 comment:

Başak Ağın said...

approval koymanız tarafımca önerilir bağyan zira, reklam atıp kaçan bitakım botlar türeyebiliyor. yeni notbukunuz hayırlara vesile olsun diyor, gözlerinizden öpüyor ve bir sonraki the.gang revival müteakip salı günü yapılsın diyerek kaçıyorum.

editlenmiş haliylen: ancak sözkonusu durum kişisel çıkar olayına giriyosa approval mevzu bahis diildir. ehah.