Thursday, August 28

being spontaneous is fun

yımırta: yumurtayı çok severim ancak yazın yumurta yemekten neffffret ediyorum. o nasıl bir koku allahım. üstelik bulaşık makinesine koyunca diğer şeyleri de kokutuyor. su içtiysen içtiğin bardağı kokutuyor. ögh.

baççeli: dün sabaha karşı 4.30da 3 tane sarhoşun sokağımızda bağır çağır muhabbetleriyle beni uyandırmalarından sonra, sevdiceğim mutlu olsun, ben de ilerde bahçeli'de yaşamaktan vazgeçtim.

yimek: annem 1 aylık emekli tarzı tatiline çıkmış bulunmakta. bu sefer kararlıyım - yemek yapıyorum. bugün gidip kolay yemek yapma kitabı alıp ilk olarak zeytinyağlı kabakla başlayacağım. ayrıca 1 eylül'den itibaren sağlıklı yaşam hareketimi de başlatıyorum. bunu söylediğimde "neden 1 eylül, hemen değil?" diyenleri de kınıyorum; hayatında bir kez bile diet falan yapmaya kalkışmış her insan bilir ki bu tarz işler için ayın ya da haftanın ilk günü gibi belirli günler seçilir; böylece hem gün sayması kolaylaşır hem de o güne kadar geçen sürede "ne de olsa başlıyorum" mantığıyla ayı gibi yeme hakkı doğar insana. annemin en zeki kızıyım evet.

tisko: 'bu şarkıyı dinlemekten gına geldi' listeme, partizan maçının başlıklarına (aman ne yaratıcı) ve lig tv reklamlarına da konu olan "disco disco partizane"yi ekliyorum. yeter ulan. ayrıca lig tv reklamı da hiç güzel olmamış o ne öyle. 'turkcell süper lig hiç bitmesin' kampanyasının yanına bile yaklaşamaz. şu taraftar koşuyor futbolcuya atlıyor işi komik olmuş sadece. özellikle ayı servet taraftarı rahatlıkla sırtlarken bizim tıfıl delgado için tersi bir düzenleme yapmış olmaları. ancak ilan panolarında gördüm, orda taraftar delgado'nun sırtındaydı. tam bu noktada hepinizin hak vereceğinize inandığım bir şey var, o panoda delgado'nun sırtında ben olmalıydım arkadaş. hem daha zayıfım, hem sarışınım (daha çok dikkat çeker) hem de kolumda kartal dövmem var tam bir fanatik imajı çiziyorum. ah ulan.

1 comment:

Godsyndrome said...

Vah vah demek 4.30 da uyandırıldın.Arkadaşım sen dua et en azından uyuyabiliyorsun.Bizi burda uyutmuyorlar bile artık k.ören de oturuyorum demekten utanıyorum.Bak gene utandım.