Friday, August 29

yakışıklı takım

dün beşiktaş maçını izlerken kesin karar verdim. daha doğrusu, enine çizgili formayı alma kararımı da sayarsak iki karar verdim. formadan başlayalım, bence harika olmuş. son dönemde en beğendiğim formamız old school yakası bağcıklı formaydı, bunu da onun kadar sevdim. gerçi güzele ne yakışmaz. evet bir numaralı kesin kararım şudur ki türkiye liginin en yakışıklı takımıyız. vallahi beşiktaşlıyım diye taraf değilim, bünyesinde en çok yakışıklı futbolcu barındıran takım açık ara beşiktaş. şahsen holosko, delgado (yeni lamborghini aldı diye değil), serdar kurtuluş (a.k.a ken) ve tabiiki bobo (kendisi bence türkiye liglerindeki en yakışıklı futbolcudur) bu kararı almamda yeterli oluyor. buradan bayan arkadaşlara maç izleme sebebi veriyorum; zaten şimdi hangisi olduğunu unuttuğum bir filmde de dendiği gibi yarı çıplak ve kaslı 22 adamın bir topun peşinden koştuğunu izlemek kadınlar için neden sıkıcıdır anlamıyorum.

5 comments:

graSS said...

lottonun reklam kampanyasi kimioperdin'de de bobo jenifer lopezi vs. sollayarak en çok öpülmek istenen şahıs olmuştu.

formaya gelince uzun kollusu çıkar çıkmaz edinmek lazım.

Dr. Osman TEZGEL said...

yeni sezonun başladığı şu günlerde zat-ı alinizi "bu sene şampiyon görelim sizi" tezahuratını karşılıklı delicesine icra etmeye çağırıyorum. ayrıca wykka hanımla en kısa zamanda ankarada bir maç projemiz var; sizi de aramızda görmek isteriz efendim.

Kenan said...

sizi sexist, byist ve de prejudiced gördüm bu yazınızda... görmez olaydım... cık cık cık...

Başak Ağın said...

ben de forma istiyom. ayrıca ayrımcılığun her türlüsüne ve önyargıya karşı geliştirilmiş süper silahlarım var. ("fitboldan zerre anlamam ama hepinizle anlaşabiliyor olmam enteresan değil mi?" başlıklı yorum)

Sinan Kolat said...

isin komik tarafi ben besiktasin cirkin futbolcu kulturu var diye bilirdim :) hele de defansinin
yani receplerle ali erenlerle ibrahim uzulmezlerle jenerasyonlardir ilerleyen bir efsane bu
hatta emre asiki o yuzden kadrodisi biraktilar diye duyumlar almistim