Friday, July 6

little miss raincloud

son blogumdan bu yana depresif halimin bir parçasını da PMS'le bağdaştırmaya başlamam dışında pek bir değişiklik olmadı. yapmam gereken tonla iş olduğu yetmezmiş gibi yarından itibaren odama badana + parke yaptırılcak ve ben dün sabah 06.30'da yatmış ve hiçbir zoru olmamasına rağmen 10.00'da kalkmış bir insan olarak yarın da sabahın köründe kalkıp o işlerle uğraşıcam. bütün bu işler bittikten sonra minimally re-decorated odamda huzura ulaşmayı beklerken erken tatile çıkabilmek için oy kullanmamanın normal birşey olduğunu düşünen yurdum gençliği ve "ak partisi"nin morphological ve semantic oyunlarına kanıp gerçekten "ak" olduğunu düşünen yurdum insanları yüzünden 23 temmuz sabahı yepyeni bir sinir bozukluğuna uyanabilirim. seçim sonrası dönemde kafadaki tatil planlarının hiçbiri gerçekleşmeyebilir ve ben tam anlamıyla dinlenmeden yeni bir iş maratonuna başlayabilirim. tabii herşey güzel olacak da olabilir, bin yıllık karma felsefesini yeni birşeymiş gibi önümüze koyan "the secret" kitabında önerildiği üzere rastgele açtığım sayfada dediği gibi beynimde başardığım şeyi gerçek hayatta da başarmam çok kolay olabilir. planladığım her şey gerçekleşebilir, iddaa kuponum tutabilir ve saçlarımı fırçalarken dökülen teller, saçlarını okşarken dökülen gözyaşlarımla sonsuza kadar mutlu yaşayabilir.
let's not kill the karma.

1 comment:

Başak Ağın said...

1. acilen geliyorum, neselenicez.
2. super pozitif, super iyi karma yuklu ve super polyanna geliyorum; kimse beni durduramaz seni de iyilestircem yavrucum.
3. mujular olsun.