Tuesday, October 16

little earthquakes

efendim wykka hanım kızımız yine işi gücü bırakmış bizi mimlemiş mevzu da neymiş sinirimizi bozan küçük ayrıntıları yazacakmışız. bu aralar malum gündem maddem sanal dünya olduğu için konuyu sadece o açıdan ele almayı uygun gördüm:

* msnde 7/24 away/meşgul takılan insanlara kılım. havanız kime? bu insanlar kendilerine mistik bir hava katmaya çalışan göt laleleri bence.
* bir başka msn sinir bozukluğu da kişisel iletiler. bunların çeşitleri mevcut. bir kısım var ki listesindeki bir takım insanlara laf sokma amaçlı iletiler yazıyor. delikanlıysan yüzüne söyle. bir diğer grup halet-i ruhiyesiyle ilgili bilgiler veriyor. örneğin:"sinirliyim, üzerime gelmeyin". iletişim kurmak istemiyorsan msne niye girdin demezler mi adama?
* daha önceki bir postumda da belirtmiştim diye hatırlıyorum, profilimi muhafaza ettiğim tek site olan myspacede mesaj atar gibi koment atma mevzusuna kılım.
* forumları olan sitelerde bbg evi seviyesinde tartışmalar çıkartan gençliğe diyecek bir söz bulamıyorum, eğitim şart.
* ve tabiiki feysbok. son günlerde bu facebook protestom millete dert oldu. her gören soruyor "aa neden yoksun?" diye. sebeplerimi açıkladıktan sonra aldığım cevap fix "ya doru sölüyosun da ilkokul arkadaşlarımı fln buldum mesela ben". buldun da ne yaptın? buluştun mu, görüştün mü, hasret giderdin mi; yoksa salak bi dünyada arkadaş listene ekleyip resimlerine bakıp "şişmanlamış, güzelleşmiş, götünde çıban çıkmış" diye yorum mu yaptın? bana bunlarla gelmeyin.

benden bukadar, usül olduğu üzere bayrağı devrettiğim (a.k.a mimlediğim) bloggerlar:
- bu konudaki performansıyla göz dolduracağına inandığım liz
- yeni takip etmeye başladığım ışık sahibi yazar şarbon
- uzun tanımlamalara ihtiyaç duymadığım blog kardeşim romanista

4 comments:

Yağız Gönüler said...

sarbonu (mahlas öz kardesim) basarili blog yazarlari dünyasina kazandirmaya devam ediyorum.

facebooka gelmelisin vdgrl.

facebook yonjalasmasin ltd adina
muammer feyz

Başak Ağın said...

ayrica bir durtulmeniz daha var vudu hanim, yine wykka orijinli ama bu kez desalvo bey durttu: 4 adet kurgunuzu gorelim! (ayrintilar icin bkz: wykka & desalvo)

Yağız Gönüler said...

Kararimi degistiriyorum.
Facebook üyeligimi sildim.

Imza
Fesup Hanallah

kerem ce said...

"o güzel gülüşü yakından görmek için neler yapmam gerekiyor" tadında muntazam bir şekilde yınjalaşıyor facebook. uzak facebook piyasadan uzaklaşıp durulana kadar uzak durulmalı.. nice yazı.