Monday, August 30

ipimle kuşağım sikimle taşağım


kadının mal, bekaretin namus, evliliğin ahlak olduğu güzel toplumumuzda bu üç saçmalığı birden potasında eritmeyi başaran bir âdet var malumunuz; evlenirken gelinliğin üzerine kırmızı kuşak bağlama. dün alp de twitterda mevzuyu "kırmızı kuşak diye bir şey var memlekette. gelinlere takılıyor. "test ettik onayladık, sikilmemiş; tepe tepe sikebilirsin" anlamına geliyor. kadına nasıl bir hayvan muamelesi yapıldığının net tezahürü. bunu ahlaktan sayan adamın kafatasını sikeyim ben" diye atarına kurban bir halde ele alınca ülke olarak birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğumuz şu günlerde mevzuya el atmam kaçınılmaz oldu. gelenektir, görenektir, kökenimizdir diye kuşak bağlama seremonisini sürdürmek isteyenlere teklifim kuşak renginde revizyona gitmek. madem seksin evlilik öncesi yapılıp yapılmadığı düğüne çağırdığımız herkesi ilgilendiren bir mesele, o halde daha ayrıntılı bilgilendirme sağlayacak, takılacak kuşağın renginin sekste deneyime göre taekwondo usülü belirlendiği bir sisteme geçiş yapmak en güzeli olacaktır. şöyle ki:

BEYAZ KUŞAK (Masumiyet): Temizlik, saflık, hiçbir zararı olamayan,masumiyet gibi anlama gelir.Taekwondoya ilk başlayan ve taekwondo hakkında hiç bir ön bilgisi olmayan sporcular takarlar. (bakire)

SARI KUŞAK (Kök Salmak): Yere atılan tohum nasıl bir süre sonra sürgün verir kök salar ve dünyaya merhaba derse , sarı kemere geçen bir sporcuda artık taekwondo dünyasına kök salmış , prensiplerini öğrenmiş ve gelişmeye hazır duruma gelmiş demektir. (seksi merak ediyor, ilgisi var)

YEŞİL KUŞAK (Sürgün vermek): Sürgün vermek, büyümek anlamındadır. Taekwondo sporunda kişi artık taekwondo ile ilgili beceriler kazanmaya başlamıştır. (eline alıyor)

MAVİ KUŞAK (Gelişmek): Göğe erişmek anlamındadır. Sürgün veren ağaç nasıl bir süre sonra gelişimi tamamlar ve uzayıp görkemli bir ağaç olursa, taekwondocu da artık gelişimini tamamlamış, temel teknikleri öğrenmiş yavaş yavaş olgunlaşmaya başlamıştır. (ağzına da alıyor)

KIRMIZI KUŞAK (Tehlike): Kırmızı kemerdeki bir taekwondocu artık dikkate alınacak bir yapıya sahiptir.Kendisine saldıran rakiplerini uyaran ama ikazını dinlemeyip üzerine gelen muhaliflerini kolayca bertaraf edecek yapıdadır. (yeni verdi çok azgın)

SİYAH KUŞAK (Olgunluk): Taekwondoda olgunluğu ve profesyonelliği temsil eder. Tehlikelerden çekinmez ve korku bilmez bir karakter yapısını içerir.Siyah kemer takınan sporcu hem fizikman mükemmel bir estetiğe ve ruh hali olarak toplum ahlak kurallarının zirvesinde bir kişiliğe ulaşmış demektir. (ters domaltıp düz sikebilir)

35 comments:

İnsanat said...

Kadına mal gibi davranıyorlar a.q biz mal mıyız bi siktirin gidin !!!!!

uslubunüz belli muameleleri hak ediyor bunun kadın veya erkek olmakla pek alakası yok aslında.

Godsyndrome said...

Bayan miyagi tarzında bi isimle genç nesilleri eğitsen daa güzel olmaz mı lan üslubuna yandığım :D

Hande said...

Heriflere de lazim ama kusak. Bakinca performansi anlamak icin, lan bu sümsük geç onu, surdaki eyiceymis sabaha kadar dens!

Müge Hestbaek said...

hahaha! senelerdir buna benzer bir hikaye anlatırım ben de. kızın yaptığı her atraksiyon için bir renk daha alacağı ve sonunda papağan gibi çıkacağıyla ilgili. bu da güzelmiş!

onur said...

Hahahaha! Siyah kuşağı giymez sanırım kimse; çekinir. O zaman kırmızı en üst düzey olur yine kimse giymez. Yok tutmaz bence; hem gizemli kalması daha heyecanlı...

PS: erkeklerde tutar bak, ama herkes siyah giyer anlamı kalmaz :)

Tuncay said...

renkli kuşak kısmı komik olmuş ama bi maruzatım var..

senin de "hayvan mıyız biz be" düşüncesine katılıp katılmadığını anlayamadım ama geleneklere böyle bakmak biraz garip.. köy yerinde bilmem nerde olur da, normalde hala aman kızımız bakire diyip kuşak takıldığını düşünmüyorum.. gelenek gelenektir, beyaz gelinlik giyince masum olmadığınız gibi, veya ben askere giderken annemin elime kına yakınca kurbanlık koyun olmadığım gibi.. sanki hm?

voodoo girl said...

belki "aman kızımız bakire" diye takılmıyor ama adettendir diye takılıyor ve aslen altında yatan anlam bu olduğu müddetçe yapılmasını çok yanlış buluyorum ben. geleneklerin tamamına "öyle gelmiş, öyle gidiyor" diye bakmamak lazım.

SokoPrens said...

valla bu kuşak olayın en namuslusunun bile el aldıgnı sayarsak t.c genelinde herkesin yeşil takması gerekir

Alp said...

sorun da geleneğin kendisinde değil mi yahu? niye bu kadar dokunulmaz bu 'gelenek'ler. geleneklerin eline gelmek lazım ki, toplumsal ahlak zırvasının egemenliğine halel gelsin.

öyle geleneği siker geçerim. sikmek eylemi bak. see the irony?

a_janedoe said...

hahahahhahahaha

-seksi merak ediyor, ilgisi var-a üç yıl gülücem

Tuncay said...

@alp geleneklerin hepsi yok olsun gitsin umrumda olduğundan değil de, artık özgün anlamını yitirmiş geleneklere şu anda taşıdıklarından fazla anlam yükleyip gerilmek gereksiz sanki..

sana daha büyük gelenek: adamlar perşembe'ye thor'un günü diyolar mesela.. thor kim ulan biz ateistin kralıyız kimsenin kulu kölesi değiliz diye de gerilebiliriz sanki..

hatta daha sözlü sazlı gelenek, fransa milli takımı her maça çıktığında ekran başında milyonların gözünün içine bakarak evlatlarınızın avratlarınızın boğazını kesip kirli kanlarını fıçılarımıza doldurucaz diye haykırıyo..

böyle baya gider bu..

kısa dünyada kendimizi üzmeye değmez.. dediğim gibi dokunulmaz demiyorum takmaya değmez diyorum..

varol döken said...

bunun aikido versiyonu olsaydı, siyah kuşaktaki kadın strap-on takıyor olurdu... (sikin gücünü sahibine geri yönlendirmek)

Alp said...

@tuncay

geleneklerin "takmaya değmez" olduğunu, amcası tarafından tecavüze uğrayıp daha sonra boğularak öldürülen kızlara anlatmak lazım.

gerçi o gelenek değil, "töre" oluyordu dimi? hıhım. doğu-batı ayrımı falan filan.

GK said...

Gelenek görenek baskısı iyidir, sen de dahil bi çok ufku ve amı açık yeni nesil dişinin zenci,çekik gözlü ve hatta 4 ayaklı babaların ortak yapımı çocukları doğurmasının önüne bu muhafazakar ananeler geçmiştir, geçiyordur.

Formatı korumak için böyle hareketler şart.

GK said...

Gelenek görenek baskısı iyidir, sen de dahil bi çok ufku ve amı açık yeni nesil dişinin zenci,çekik gözlü ve hatta 4 ayaklı babaların ortak yapımı çocukları doğurmasının önüne bu muhafazakar ananeler geçmiştir, geçiyordur.

Formatı korumak için böyle hareketler şart.

laylaylom said...

kırmızı kuşak ve siyah kuşak şahane olmuş :)))

bizde o kırmızı kuşağı "gayret kuşağı" olarak adlandırıyorlar. Evliliğinde mutluluk,huzur,bereket vs. için gayret edebilecek gücü bul diye takıyorlar. Anlattıklarına göre çok eskilerden gelen gelenek böyleymiş, ne ara bekareti simgelediği saçmalığının ortaya çıktığını bilmiyorlar.

ama benim en favori saçmalık olarak gördüğüm gelenek gerdek sonrası çarşaf sergilemek!Gerçekten daha iğrenç bir şey olamaz heralde!
hala uygulanıyor mu bilemiyorum.

ayrıca belirtmeden geçemeyeceğim; benzetmelerinize hayran olmamak elde değil...

muyek said...

VD bacim bu durumda heralde sen siyah kusagi basariyla temsil ediyorsun galiba :)

Anonymous said...

Pembe kuşak da olabilir. Hiddetle, hunharca isteyen ama gözü korkan güruh için...

El Guaje said...

Kadının "mal" olması durumuyla ilgili geçtiğimiz haftalarda yeni bir şey öğrendim. Yazıyı okuyunca paylaşayım, yeridir diye düşündüm.

Bir kadın boşandıktan sonra 9 ay içinde yeniden evlenmek istiyorsa evlenmesinde bir engel olmadığına dair bir belgeye sahip olması gerekiyormuş. Nedeni de hamile olabilmesi tabii. Bu gelenekte değil yasa. Hani 12 Eylül'de bir kısmı değiştirilecek ya da değiştirilmeyecek. Ancak meydanlarda adamlar çıkıp sidik yarıştırırken saçma geleneklerin değişmesinden çok daha kolay olan bazı yasalar değişmiyor.

Tuncay said...

@alp

e ama bahsettiklerimin sembolik gelenekler olduğu belli yahu.. yapma bu kadarını da..

Kasux said...

vudu allahına kurban

voodoo girl said...

E tabi besiktasli durusuma siyah kusak yakisir :)

GK said...

o duruşa bi vuruş kaç kuruş

voodoo girl said...

o duruşa vurmaya senin sikin yetmez.

GK said...

ahahahah bok gibi cevap, sikim yetmezmiş. ağzı bozuk olmakla küfretmek arasındaki fark işte bu. siki,amı bol kullanan dişiye hasta ya bizim erkekler sende o ağzı bozuklardansın başka bişey değil.

küfretmek,yermek meziyet, sen o boku beceremiyorsun.

"gk kudurdu vudu diye tutturdu!"

voodoo girl said...

hahahaha küfür yarışması mı yapıyoruz lan cevabı beğenmemişmiş paşama bak bir de ders veriyor "işte fark bu!" diye. ne küfretmeye, ne yermeye çalıştım; soru sormuşsun cevabını verdim. gücüne gittiyse git başka yerde eşelen.

Anonymous said...

Lan ne enteresan, adam giriyor "amı açık, hayvanlara veriyor" fln diye yorum yazıyor gönder'e basıyor buraya gelip. Cevap alınca seviniyor falan.

"Sarıyer - Automotive" yazmış bi de info'ya. Heralde Maslak Atatürk Oto Sanayii'deki öğle arasında internet café'ye gelip buraya giriyor; vdgrl'ün post ettiği yamuk artsy kız fotoğraflarına bakıp otuz bir çekiyor.

Sen bi aç o resmi, başka tab'de de aç, bi de üstüne tıkla iyice ki zoom'lasın. Gerizekâlı. Print et bi de eve götür orda ikinci postaya git de rahatla.

Vdgrl'ü 2007'den beri okuyourm. Ben de son zamanlardaki über-abaza hâllerini kişisel olarak beğenmiyorum, eskiden daha kaliteli yazılar yazdığını düşünüyorum, ama kalkıp resmime Grup Vitamin koyup "hayvanlarla s.kiş sen ehe" demiyorum. Tamam, tüm okul hayatını merdiven altından arkadaşının eteğini gözlemeye harcayan yurdum gencinin bekareti karısından daha çok sahiplenmesi hakkı olsun, ama gelip isimsiz küfür etmek, "hayvanla sikiş" demek de büyük şerefsizlik.

Ama hep aynı değil mi ağzından bekaret-am-göt-namus lafı düşmeyen hanzoların en büyük tacizci olduğu bu ülke?

Hadi bakalım o zaman, biz de yapalım, nick'i kapatıp küfrü basalım. Böylesi kolay çünkü nasıl olsa.

Ayşe Arman'ı sevmeyen vdgrl, blog camiasının Ayşe Arman'ı oldu bir anda. Kendisinin yeni doğmuş yeğenine bakıp küfür eden, fantezi kuran çürük insanlar var -aynı senin gibi beyni taşaklarından fazla sarkık- ama vdgrl hâlâ yazıyor.

Senin gibi angutlar varolup email atmayı sürdürecek, vdgrl de yazmayı. Kudurup email atarsın, istediğin kadar.

GK said...

Vay anasını, ikamet ve meslek bilgisinden kişilik analizi de yapılıyor demek. Fişlemek, etiketlemek, yaftalamak aha da bu değilse nedir lan? Bunun yanında karı resimlerine bakıp otuzbir çektiğimde sikiştiğimde oldu benim. İsimsiz gelen kim ayrıca profilimde e-posta adresim dahi varken isimsiz yazan sen iken kim geriden saklanarak sallıyor acaba?

Hakkımda bu kadar az veri ile yaptığın çıkarımların doğru olma ihtimali ile hakkında (en azından sikişme hususunda) bu kadar fazla bilgi sahibi olduğumuz blog yazarının bir hayvanla sikişme ihtimali muhakkak daha fazla.

Olursa izlenimlerini buradan okumak isteriz.

Taşaklarım diri.

Grup Vitamin'e kurban ol.

Ruhi Düzen said...

Hahahaha hakkaten lan anonymous'un Vodoo olduğu çok belli. Kızım insan iki hata yapar çaktırmamak için.

Başka bloglara başka nicklerle yazdığını da fark ettim. Hadi sevin açıklamayacağım şimdilik.

voodoo girl said...

2006'dan beri annemden girip yeğenimden çıkan küfürler, götümden başlayıp beşiktaşkımda biten hakaretler yedim şu yorum kısmında ama "blogların ayşe arman'ı oldu" kadar koyan bir laf daha işitmemiştim lan.

Anonymous said...

Ya da Voodoo gibi evlenmeden o ama dudak yaptıralım. Kuşaksız evlenelim.

whrlwnd said...

@el guaje
Söz konusu düzenleme hamilelik durumunda çocuğun nesebi/babası konusunda anlaşmazlık çıkmaması için alınmış bir önlemdir. Onda da yasak değil, bekleme süresi vardır. Bu süre bitmeden yeniden evlenmek isteyen kadın hamile olmadığını gösteren bir belgeyle beklemeden evlenebilir. Neseb aslen doğumla kazanıldığı için(diğer durumları katmıyorum) hangi evlilik içinde doğduğu babanın belirlenmesi açısından önem taşır. Buda bu konuda daha az sorun daha az dava demek bi nevi.

Sel said...

O zaman; http://3.bp.blogspot.com/_PlUeAd7i5Pw/S8PjWASl4XI/AAAAAAAABB8/OxUaSFlSELI/s1600/snapshot20100412225752.jpg

maccen said...

Sana takılacak renk bile yok. Büyük kevaşesin çünkü.

Anonymous said...

senin gibiler www.kadinsozlugu.com sitesinde guzel yaziyor, oraya gel sen bebegim.