Monday, February 7

telden önce telden sonra

yaklaşık iki sene önce mini mini süt dişlerimin hala ağzımda olması ve buna mükabil köpek dişlerimin gömül gömül gömülmesi sonucu "daha gençsin, güzelsin, köpek dişleri mühim dişler" gibi diş hekimi telkinleriyle tel taktırmış, hayatımın merkezi blogumdan da bu hususu duyurmuş idim. bu sıralar bloguma yazacak vakit bulamasam da, tarihe bir not düşülmesi açısından tellerimin çıktığını da yazmayı kendime borç bildim. gelişmeyi twitter'da duyurduğumda bazı ahlaktan nasibini almamış yüzeysel arkadaşlar hemen "ooh sevgilin de sevinmiştir", "ooh gelsin oral seksler" konulu yorumlar yaptılar. hepsini kınıyorum vefakat bilmemek değil öğrenmemek ayıp olduğu için eğitim neferi kimliğimle konuyla ilgili gerekli açıklamaları yapıyorum:

1. tel takmak öpüşmeye veya oral sekse mani olan bir olay değil gençler. hani aslında her gün başkasıyla öpüşecek potansiyeliniz olmasına rağmen allah muhafaza öpüşemem diye çarpık dişli geziyorsanız; yapmayın.
2. ben iki sene dedim diye gözünüz korkmasın, benim gömülü dişlerimi çıkartmak için damak yarmalı içten tel takmalı operasyonlar yapıldığı ve yaşım da eşşek kadar olduğu için o kadar sürdü, normal şartlarda daha az sürüyor.
3. voodoo girl'ün diş teli diyeti diye kitap çıkartsam yeridir zira ilk iki hafta ağrıdan, sonrasında da sürekli fırçalama eziyeti yüzünden pek bir şey yiyemiyor insan.

sonuç olarak artık dişleri düzgün, ısırarak istediğini yiyebilen bir insanım ve annemin deyimiyle bir de burnumu yaptırsam tam olacak. 


5 comments:

Anonymous said...

ingiliz naapiyo?

José said...

burnunu zaten yaptırmıştın vuducan neyini begenmiyorsun

voodoo girl said...

naapsın selamı var.

José, beğenmemekten değil abi ya nefes alamıyorum.

Anonymous said...

Evet o Sarkozy burnunu yaptirsan iyi olur. Yerinde olsam utancimdan sokaga cikmam.

Anonymous said...

vudu kime yaptırmıştın ayıptır sorması? ben de yaptırdım ben de nefes alamıyorum da:(