Monday, June 20

James McAvoy

voodoo girl's "drop-dead gorgeous" series vol. 34

5 comments:

Sel said...

X-men izlenmiş ama Magneto yerine Xavier'in seçilmesi çok talihsiz olmuş. :)

voodoo girl said...

ama ben ona taa becoming jane'de aşık oldum hakkını yiyemezdim şimdi :)

i am not your freud said...

canım benim. ne zamandır hastasıyım, bütün filmlerini seyretmiş olabilirim, şu x men'e de bi el atayım.

penelope ve atonement'ı izlemediyseniz bilgisayarınızdan ısrarla izleyiniz

Gizem Mizem said...

Shameless'de 12 dakika içinde 3 defa poposunu görebilirsiniz.

steven_stiffler said...

Bu elemanı beğenen kızları anlamıyorum Voodoo başkan. Bildiğin çirkin. Hatun kişiler için "makyaj güzeli" diyoruz ya, bu eleman da bunun erkek versiyonu işte. Suratı falan çilli milli, bu fotoğraflardaki gibi beybifeys değil. Starter for ten filminde özellikle çok çirkin. Bir sap olarak, bu sap hakkındaki fikirlerimi yazmadan geçemedim. Selamlar...