Friday, December 11

ben aşık olduğunuzda size söylerim

bugün okuldan dönerken ve justin timberlake dinlerken (sevmeyenlerin gözündeki imajımı kaybetmemek adına bir yandan da ntv tarih dergisi okuduğumu söylemeli ve entellektüel bir imaj çizmeliyim) kulağıma şöyle bir söz çalındı: I can't wait to fall in love with you. the bachelor /bachelorette gibi dandik reality showları da izleyen bir insan olarak biliyorum ki bu gavurlarda böyle bir trip var. orada da diyor ki kız misal "I can see myself falling in love with him". ee bu ne şimdi? hani aşk dediğin bir anda gözünün dönmesi, elektrik çarpmasıydı? hani aşk dediğin panik atak? bunlar bulmuşlar çok hoşlandıkları adamı/kadını, zamanı gelince sana aşık olacağım diye altyazı geçiyorlar. öyle aşk olmaz arkadaşım. aşk dediğin dan diye olur. öyle zamanla besleyip büyüttüğüne de sevgi denir. öğrenin bunları.

11 comments:

Tuncay said...

baska gurbet eller hakkinda yorum yapamam ama atlas okyanusunun bati yakasinda turkiye'deki anlamiyla 'ask' diye bisi yok. onun icin karistirmalari diye de bisi yok.

ne zamandan beridir boyledir bilmem ama zaten etraflarina sardirdiklari kisisel balon (personal bubble) dedikleri sey yuzunden olmaz da.

can't wait to fall in love with you veya can see myself falling in love with derken kastettigi de topu topu 'senle takilip gezip tozup eglenip cakisip, arkadaslarimla senin geyigini yapip, bi kac sene gecince de racon tamamlansin, etrafima havam olsun diye evlenmeyi bekleyemiyorum' demek oluyo..

tabi en super olaylardan biri de gercek hayatta safca ask, dostluk gibi kavramlar ellerinde olmadigi icin, populer kulturlerinde abartili yansimalarini gormek mumkun (olumcul ask sarkilari, kanka dizileri).

turkiye'de asik olduk da bok mu vardi diyenlere ise 'aynen joe waynen' diyorum sadece..

bavenus said...

İki insan "dan" diye birbirine karşı birşeyler hissediyorsa o kesinlikle cinsel çekimdir. Konuşup hayatlarını paylaşırlarsa ve birbirlerinin hayatlarını beğenirlerse birbirlerine saygı ve sevgi beslerler. Beraber mutlu ve uyumlularsa evlenirler.
Benim ilişki kavramım da budur:)

sürüden ayrılan koyun said...

önceden çocukları öcüyle korkuturlardı şimdi aşkla korkutuyorlar.

Anonymous said...

aşk cidden yok ya da ben rastlamdım.ama vdgrl ile aynı fikirdeyim

ergün said...

insan tnaımadığına asık olur mu?

Walentino said...

öğrendik abla saol :P

Walentino said...

bu arada şu blogda ersin sana fena sallamış haberin olsun :D:D

http://sanadiyorumbirader.blogspot.com/2009/12/voodoo-girl-napyor-oyle.html

Erdal Güngör said...

Neden yahu ben 27 yıldır her gün aynı insana aşık oluyorum siz çok karamsarsınız :)

Erdal Güngör said...
This comment has been removed by the author.
i am not your freud said...

mesela birinden çok hoşlanırsın sonra "böyle giderse aşık olucam ben" ya da "aşık oluyorum" dersin ya (ben derim mesela) öyle bi anlam çıkardım ben. daha uzun bi süreçte büyütülen sulanıp beslenen şey sevgi evet o ayrı. bi de herkesin bu kavramlardan anladığının farklı bi şeye denk gelmesi olayı var.

varol döken said...

aşık değilim olabilirim olabilirim olabilirim diye nazan öncel vakti zamanında özetlememiş mi konuyu?

sonra da ben de bir melek değilim bugün canım sevişmek ister diye kapatmamış mıdır aynı konuyu?

konu kapanmıştır!