Sunday, March 14

1 message received

yaş kaç olursa olsun, herhangi bir flört aşamasında cep telefonu mesajlaşmalarının yeri ayrıdır. yalnız bu aşama zaman zaman sıkıntı verici olabiliyor. bir kere olayın gerginliği o ilk mesaj nasıl atılacak aşamasında başlıyor. ya cevap yazmazsa? çünkü ondan sonra geliyor senaryolar: "mesaj attım cevap vermedi. kesin üff bu ne bu kız da iyice love trip oldu diyor. kesin yanında başka biri var yazmadı. ben artık bir daha mesaj falan yazamam. arayamam da. bitti". tabii bunlar bir sonraki sarhoşluk ve "yani ne de olsa şu anda da görüşmüyoruz ben mesaj atsam da cevap gelmese de aynı şey olacak yani ne olacak ki sanki en kötü" gibi telkinlerle yeni iletişim çabasının sarfedilmesi anına kadar geçerli. mesajlaşma başlarsa, bu defa da ne zaman, kim tarafından bitirilecek stresi başlıyor. konuşmanın uzamasını isteyen taraf içinde soru geçen ve dolayısıyla cevap yazılmayı gerektiren mesajlara kafa yoruyor. arada deneme amaçlı 'cevap yazılmasa da olur, ama uzatmak isteyen yazacak bir şey bulur' şeklinde tanımlayabileceğimiz mesajlarla durum yoklaması yapılıyor. düzgün biten bir mesajlaşma sonrası bile sevinç 5 dakika, sonrasında "bakalım bundan sonra o ne zaman mesaj yazacak. ben yapacağımı yaptım yani sıra artık onda. ben adımımı attım bakalım ilgilenen insan atar mesajı" aşaması başlıyor çünkü. (yalnız böyle sikko sikko şeylere bu kadar kafa yormamıza, kendi kendimize stres yaratmamıza rağmen erkeklerden uzun falan yaşıyoruz ya ben ona şaşırıyorum).

nihayetinde benim nezdimde flörtün tadını olması gerektiği gibi çıkartan kadın ilk mesajı atan taraf olsa bile son mesaj atan taraf olmamayı başaran, sonra da arkadaşlarına mesajlaşma trafiğini kelimesi kelimesine "o ... dedi ben de ... dedim sonra o ... dedi" şeklinde aktaran kadındır (ben).


6 comments:

moonchile said...

erkeklerde de var bu tripler

Hich said...

nihoha şu uzun yaşama olayı komik hakkaten:D

gülş said...

o değil de iki gündür söylicem unutuyorum ben fotoğrafa hasta oldum :D

Hand Solo said...

yine tespit yapmaya çalışmışsın olmamış
wingman'den de attılar herhalde saçma yazıların yüzünden, zaten yazdırmaları bile hataydı bu saçmasapan tespitleri
tespit de tespit olsa, sms'i kim atacakmış da vidivodo

SSAY

Kimdir Nedir said...

budur!

i.meriç said...

en kral erkek aski 5 sene yasar...