Thursday, September 16

would you be my fucking boyfriend?

bana kalırsa şu hayatta tüm yanlış anlaşılmaların sebebi zaten kendi içinde karmaşıklıklar barındıran 'dil' unsurunun işin içine anlambilim de girmeye başlayınca kavramlar boyutunda tanımlamada yetersiz kalması. hele de genetik olarak farklı kodlanmış cinsler iletişime geçmeye çalışınca bu iş daha da içinden çıkılmaz bir hal alıyor ve nice yazarların kadınlar sikimden erkekler götümden tipi kitaplarla parayı kırmasının yanında nice gençlerimiz de aşk yolunda heba oluyor. misal 'sevgililik' kavramına bakış. bir insanı beğeniyor, onunla vakit geçirmekten hoşlanıyor ve seks yapmak istiyorsanız bunun adı benim lügatımda "bir ilişki içerisinde olmak"tır. gavur bunun yolunu bulmuş, "I'm seeing someone" diyor geçiyor. olayı sevgili ya da "exclusive" olma boyutuna taşıyan tek farklılık, bütün bu yaptığınız aktiviteleri başka biriyle yapma isteğinden vazgeçip tek eşlilik yemini etmek. sene olmuş 2010 benim hala tek eşlilik kafası yaşıyor olmam zaten baştan can sıkıcı da, daha da can sıkıcı olan bu tek eşlilik öncesi tüm koşullar yerindeyken, tek eşli olma fikri de alerjik reaksiyonlara yol açmıyorken olay adını "sevgiliyiz" koymaya gelince götü üçbuçuk atmaya başlayan erkekler. adımız sevgili konulunca birdenbire bebek odası takımı bakmaya başlamamıza yol açan bir gen bulundu da bana söylenmediyse üzülürüm; yok bu tip erkekler yine karşısındakinin zeka ve ilişki birikimi seviyesini tartamayıp kendi kafalarında oluşturdukları genellemelerle tüm kadınlara aynı davranma yolunu seçtilerse de kadın atalarımızdan kalan güzide bir sözü hatırlatmayı borç bilirim: kaldıramayacağın sikin altına yatmayacaksın.


17 comments:

aycan said...

ne güzel dedin lafı gediğine kodun hacı

Anonymous said...

E genelleme yapılmasına kızıp erkekler için genelleme yapmışsın guzum. Bu nasıl iş?

voodoo girl said...

"bu tip erkekler" diyerek özelleme yaptığıma inanıyorum.

i am not your freud said...

avrupada ve nacizane avusturyada o kadar çok var ki bu adamlardan, bunlar olayı sevgililik aşamasına getirene kadar 2 ay falan "i'm seeing someone" diye takılıyolar sonra ya olay resmi olarak sevgililiğe dökülüyo ya da "oh bebeğim bi ilişkiye hazır diilim ben, daha 28 yaşındayım" diye kaçıyolar. ben böyle gözlemledim, arkadaşlarım da böyle gözlemledi. gelip burda kendilerine bol çemkirmeli sempozyumlar vermeni istiyorum.

evli adam said...

"yiyemeyeceğin" onun aslı. tekste göre bu da fena durmamış.

umutation! said...

ne giriş cümlesi yazmışsın arkadaş =)

daha iyisini bulamayacağına inanan erkeklerin böyle bir sorunu olmuyor bence olay bunla ilgili...

Muratonovic said...

avrupa'da kizlar gelip teklif ediomus.. Turk kizlari da boyle olsa hic bi problem kalmaz bence :)

AcC said...

@zlatan kızların teklif etmesini bekleyeceği yere kendisinin daha aktif olması gerektiğini düşünebilen erkekler çoğalsa eminim bu kızın da sitemi büyük ölçüde azalacaktır...

varol döken said...

meme gölgesinde serinlemek herkesin hakkı...

voodoo girl said...

memelerim küçük benim.

Ortega said...

Memesi büyük olan var mı?

Yasin said...
This comment has been removed by the author.
91 said...

no language is never any obstacle at neverwhere. (no i have no big boobs, neither i seek for a pair.)

Vicky said...

Kimse tek esli degildir Voodoo!

Ortega bana mi dedin?

varol döken said...

küçük meme yoktur az süt vardır...

Vicky said...

Varol sen inekten mi bahsediyorsun kocum?

varol döken said...

koçtan bahsediyordum ben...