Wednesday, October 14

That's Not Art

bu blog, iki fotoğraf çekip altına kendilerince çok şey ifade ettiğini düşündükleri saçma sapan sözler yazan 'tasarımcı' gençliğe gelsin. müthiş.

http://pseudomeaningful.tumblr.com/







tabiki yine nikopol keşfetti. onun keşifleri üzerinden prim yapmaya çalışıyorum evet.

12 comments:

Nesnel İleti said...

ahaha süpermiş.
ben de çok sevmiyorum bunları. fotoğraf güzel olsa bile üstünde yazı koyunca tüm olayı gidiyor, zaten gördümmü kaçasım geliyor bunlardan. şey diye mesaj veriyor bi de "ben kadrajla mesaj veremiyorum, o yüzden böyle yapıyorum" gibi...

ayrıca alta yazılan yorumlar süpermiş.
"Only More Love (via gatekeeper)

Shut up. Seriously."

miss lulu said...

tokat etkisi yapması dileğiyle diyelim o zamansa

Flying Dutchman said...

hahahaha ya bunu Türkiye'de yapan bir efsane blog vardı...Kaşalot Blog...Facebook, Yonja ve diğer arkadaş bulma sitelerinde herkese açık olan resimleri alır altlarına da yorum yaparlardı. Misal işte elemanın birisi mavi gökyüzü ve bulutlu duvar kağıdının önünde asker kıyafetiyle resim çekinmiş. Bu resmi alırlar "Lucy In The Sky With Diamonds" başlıklı bomba bi yazı yazarlardı...Türk blog tarihinin sanırım en komik blogudur...Ancak o resimleri hatun tavlamak için koyan ve (haklı olarak) dalga geçildiğini gören bazı resim sahipleri adama dava açtılar, adam da blogu kapattı tabii...

büyük kayıptır türk internet camiası adına....

bu da aynı türden....bence kişisel resimler üzerinden gitseler daha komik olur da işte sakıncası var...insanoğlu nedense kendisiyle dalga geçilmesini kaldıramıyor

bokbocesii said...

iş yapamiyorum adamin yazdiklarini okumaktan :))))))
dandik dandik fotolar cekip de aslinda ben bunu demek istediydim,size altyazi geciyim, aslinda siz salaksiniz anlamiosunuz, yoksa ben irving penn kadar yetenekli bi fotocuyum diyen hayalperest photoshopculara kapak olsun

varol döken said...

türkiye'nin en komik sitesi zuxxi'dir, türk internet aleminin seinfeld'idir, ayrıca buradaki ingilizceyi anlamayan nesle aşina değilim, kendime hiç aşina değilim, vudu bana telepatiyle ingilizce öğret, vudu bana welcome de, limasollu vudu...

Flying Dutchman said...

varol baktım biraz ekşi sözlük klonu gibi geldi bana

ekşisözlük de 4.-5. nesile kadar böyleydi kalite olarak hatırlarsın

Nikopol said...

ne ekmeğimi yedin arkadaş! asjdhajk =) bedrin aslanı olsa bana da laf sokardı. hey gidi.

varol döken said...

@dutchman
eksisozluk klonu değil, eksi'den önce vardı zuxxi, zaten gir bak eksi'deki entry'ler anlarsın ne demek istediğimi, bir dönemi salladı ama öyle böyle değil, itiraf.com un siyah sayfada beyaz yazıyla, annemden gizli sigara içtim itiraflarının yapıldığı yıllardı... bir site ilk defa bir organizasyona sponsorluk yapıyordu falan... bütün bu chivilerin, ahmet abilerin, alkislarlayasiyorumlarin atasıdır zuxxi...

ne güzel sitemizdin sen zuxxi abla...

Ortega said...

Zuxxi çok kraldı hakikaten. Onun yanında sözlük şortla gezen bebe gibidir (ahanda Ankara ağzı).

deryik said...

aa sahi zuxxi vardı. eskiden güzeldi, ben onu öldürmüşüm sonra kendimce, yaşıyomuş galiba.

varol döken said...

zuxxi ölmedi kalbimizde yaşıyor, kurucusu da italya'da yaşıyor... kapanış sebebi ile bile sozluk'e yol gösterecek bir rehberdir ama neyse topu taca atmayalım şimdi...

Shateiel said...

hahaha resmen aradığım mutluluğu burda buldum :D