Wednesday, October 20

ya ne olacağıdı?

bugün bir arkadaşım 4 ay önce kendisine "hayatımı seninle geçirmek istiyorum, senden çocuğum olsun istiyorum" lafları eden sevgilisi karşısına geçip "ben karar verdim, bu ilişkinin bir geleceği yok, yani seninle evlenmeyi düşünmüyorum ama seninle iyi vakit geçiriyorum. bunu böyle kabul edersen görüşmeye devam edebiliriz" dediği için ilişkisini bitirdi. bizim yaşlarımızdaki her kadının, ortalama zekaya sahip dürüstlük timsali bu erkişinin sandığının aksine çocukla evlenme hayalleri kurduğundan değil, bu konuşma yapılırken çocuğun takındığı terbiyesizce tavırdan rahatsız olup ayrılık kararı alan bu arkadaşımla empati kurabileceğine inanıyorum zira erkeklerin bu commitment problemi yaşayan ıssız adam halleri yeni çıkmış bir şey değil; ve hatta son zamanlarda olayın "evlilik" boyutundan çıkıp kendini uzun süreli ve tek eşli herhangi bir ilişkiye katiyen hazır hissetmeme durumu olarak baş gösteriyor. yaşanmışlıklarım ve "ben uzun ilişki insanı değilim yeaa"cıları çok görmüş olmam gereği böyle mevzularda büyük konuşulmaması gerektiğine, doğru bir zaman içinde doğru hissettiren bir insanın pek çok ezberi bozabileceğine inansam da ben de büyük lokmayı yemeyip hayatta gerçekten hamuru gereği ciddi bir ilişki yaşama ihtimali olmayan erkekler olabileceğine inanıyorum. inanamadığım şey bu erkeklerin tavırları. adam sinsi gibi insan içine karışıp kızlarla tanışıyor, flört ediyor, bir ilişkiye giden yolda her boku yiyor; iş ilişki formatına doğru ilerleyince de "noluyor yahu ben ıssız adamdım kalbim taştandı şimdi niye ilişki falan deyip dengemi bozuyorsun" moduna giriyor. ne sandın yarraam, ya ne olacağıdı? hem götün yemesin yaşamak istediğin tarz ilişkiye paralel davranışlar sergileyeme, hem de o göt tutuşunca suçu kafanda yarattığın tek derdi evlilik/uzun ilişki olan kadın figürüne at. götünüze güvenmiyorsanız kadınlarla iletişimi kesin birbirinizi sikin arkadaşım bu ne yahu 30 yaşımıza geldik uğraştığımız şeylere bak.

13 comments:

a_janedoe said...

"...ben de büyük lokmayı yemeyip hayatta gerçekten hamuru gereği ciddi bir ilişki yaşama ihtimali olmayan erkekler olabileceğine inanıyorum" cümlesinde geçen lokma ve hamur kelimeleri sebebiyle acıkmış olmam kendimi erkeler ve ilişkiler konusunda nasıl kapadığımın en büyük göstergesi sanırım..vay bana vaylar bana

onur said...

30 yaşında tecrübeli kadın kaçın kurasıdır yemez bunları. Ha yiyorsa içsel saati çalışmaya başlamıştır, bebek istiyordur dolayısı ile evlenmesi lazımdır ondan yiyordur, çaresizlikten yani; ya da erkek kaçırılmaması gereken bir avdır (para, şan, şöhret vs.). Erkek de bunları hissederse kaçar doğal olarak; işin sırrı çaktırmamakta...

moonchile said...

HAHAHAHAHAHAHAHA

Cerebrian said...

gecenin bi körü arayıp "bana aşkım de, bana kocacım de" diyen adamın; kısa bi süre sonra "ya ben sevgili olamıyorum yaa" demesi sorunsalı:/ manyak mıdır nedir

varol döken said...

kadınlarla yapamayınca niye tek alternatif hemcinslerimiz oluyor onu anlamadım ben...

teknoloji ilerliyor hanımlar!

voodoo girl said...

mr moonchile, pek eğlendiniz bakıyorum :)

voodoo girl said...

ay varoool tamam bana bulaşmayın da kimi/neyi sikerseniz sikin oldu mu :)

shenem said...

puhaaaaaaa:))) sen sennnn!!! yavrum koparttın beni lan erkeklerin ergenliği hiç bitmiyor ki ölene dek ergen onlar,ne yardan ne serden

i am not your freud said...

evet onu diyeceğdim ben de, ne bu böyle bu saatten sonra ergen tripleri? ağzına sağlık voodoo. sana puanım benim 9 kanka.

Hich said...

zuahahhaahha:D süpermiş...

Sethudo said...

hey yavrum hey. neler dönmüş burda???

i am not your freud said...

dün telefonda birine atarlanırken az kalsın o son cümleni söylicektim :) o derece gaza gelmiştim

varol döken said...

hiçbir şey için değil de bu a-jjane manyağının post yorumları için devam etsin bloglar. bu arada üstünden onca zaman geçmiş konu hâlâ güncelliğini koruyor, twitter gibi 2 saniyede geçerliliğini yitirmiyor.

böyle de didaktik didaktik siktirip gideyim...