Tuesday, January 13

you sexy thing

Hürriyet'in La Gazetta dello Sport gazetesinden arakladığı habere göre İtalyan kadınları dünyanın en seksi 20 futbolcusunu seçmiş. Listenin 14. sırasında Türkiye'den de bir yıldız olduğunu müjdeleyen Hürriyet'in bu haberini ilk görenler MalVolkan'ın listeye girdiğini zannetmiş olabilirler ancak yanılıyorlar. zira sonuçlar şöyle:

1- David Beckham: kendisini çekemeyenler 'futboldan başka her işe yarıyor' yorumlarını kusa dursun, hemcinslerim seksi listelerinde ilk sıraya koymaya devam ediyor david beckhamı. adam yakışıklı kardeşim, kabul edin ve hayatınıza devam edin bi zahmet. hem iç çamaşırlarını da ortak kullanırsın tasarruf olur -iğrencim-.
2- Thierry Henry: liz hanımefendinin deyimiyle 'fuck me in French' kategorisinden listeye girmiş olabilir. ayrıca kabul edin her annenin hayali efendi damat tipi var ordan da kazanıyor.
3- Freddie Ljungberg: yerler. çok net.
4- Cristiano Ronaldo: bu keçiören clubber'ını listeye koyan kadının aklına şaşayım. buradan italyan kadınlarına sesleniyorum, bu tipten bizde çok var keçiören-batıkent dolaylarında, bekleriz.
5- Fernando Torres: şirin olduğunu kabul ediyorum ama benim seksapel anlayışıma gelmez. o lindsay lohan çilleriyle olmaz yani.
6- Paolo Maldini: çirkin ama italyan karizmasıyla işi götürüyor.
7- Kaka: blogu düzenli takip edenler kendisine olan hayranlığımı bilirler. gönüllerimizin birincisisin kaka!
8- Michael Owen: bunun neresi seksi biri bana anlatsın yahu.
9- Andriy Shevchenko: iyi futbolcu diye saygı duyulabilir de seksiliğin s'si yok adamda be.
10- Frank Lampard: ya git işine.
11- Figo: sırf portekizli olduğundan saygı duyarım da nunocuğum varken buna laf düşmez.
12- Cesc Fabregas: bu ne abi fatih ürek'in yandan yemişi dalga mı geçiyorsunuz?
13- Francesco Totti: sanıyorum totti de gözleri ve tam bir italyan piçi oluşuyla listede kendine yer bulmuş.
14- Harry Kewell: işte türkiye'den seçilen insan. ligimiz ve yakışıklılarla ilgili görüşlerimi şurda belirtmiştim, o yüzden yorum yapmıyorum. en yakışıklı beşiktaşımoley!
15- Michael Ballack: o saçlarla shopping spree olsan çekilmezsin maykıl. sorry (ulan iki sene almanca aldık lisede şuraya almanca sorry bile yazamadım ona sinirlendim bak şu an).
16- David James: kara pipi kontenjanından ve cosmo'ya verdiği çıplak pozlardan dolayı kendine yer bulmuş olabilir.
17- Joe Cole: bunun vücudu bile güzel değil nesini seksi bulmuşlar anlamadım.
18- Raul: tipim değil ancak itirazım yok.
19- Carlos Bocanegra: tatlı çocuk. biraz sıradan bir tipi var ama.
20- Shunsuke Nakamura: ırkların çeşitliliği adına koydunuz bunu listeye anladım da tsubasa bundan yakışıklı şerefsizim.

gördüğünüz gibi listenin çoğuna katılmıyorum. zaten italyan kadını kadın olsa italyan erkeklerinin çoğu gay olmazdı diyerek gudubet, kıskanç ve seda sayan seyircisi profilinde bir yorumla yazımı bitirmeyi bir borç bilirim.

12 comments:

gülş said...

efenim ağzınıza sağlık okudum her birine katıldım. micheal owen'ın beybifeys kontenjanından listeye katıldığını düşünmekteyim bu arada. ayrıca volkan'ı bu listeye alsalardı da yakardım bu gezegeni. ballack kapımda yatsa dönüp bakmam bir de. figo da aynı şekilde. parası çok olana ne zamandan beri seksi diolar dicem de hepsinin de parası çok. aay çeneme vurdu. saygılar bizden efendim hayırlı günler.

Okhy Dokhy said...

enazından tırt bir avrupa takımında oynasaymışık, şu listeye girermişik. tiplere bak ya, ronaldo falan...

Sinan Kolat said...

http://acetobalsamico.blogspot.com/2009/01/fifa-yln-futbolcusu.html

burada da ronaldo var, tam bir zampara ama iste...
altinda da futbol bloguna giren adamlarin nasil dedikodu yapacagina dair bir tez yatiyor.

farawaysoclose said...

sheva'da nasıl seksilik yok?!! lütfen ama lütfen!!! o ejderha dövmeli kollarla kaç gündüz hayali kurulur bilir misin? :D

AnkMadMan said...

maldininin tipi sağlamdı gençken de yaşlandı desen daha doğru.yıllandıkça yakışıklığı artanlardan değil..

cız-bız-liz said...

ah canım arkadaşım, ben de pazar sabahı bu listeye aynen böle sövdüm. bi tek Freddie Ljungberg, başka hiçbirine katılmıyorum.
"Fuck me in french" kategorisinin düştüğü hallere bakın.
bi de David Beckham'ın Armani don reklamlarında "takviye" kullandığını düşünenler elime mum diksin.
bi de "tut mir leid"dı sankim.

Enis İnan said...

listede kendi adımı aramadım desem yalan olur. halı saha da olsa biz de top oynuyoruz. biz de bu listeye girmeliyiz. yani ben.

Ömer said...
This comment has been removed by the author.
Ömer said...

13- totti'yi alan olursa, karisini bana biraksin.

Okhy Dokhy said...

joe cole'un da zevcesi gider hertürlü. futbolcu olmak varmış lan. servet çetin bile iş yapıyo.

ben vudu'dan bir de futbolcu eşleri postu istiyorum. güzellerinde şöyle 3-5 tane. hatta mim olayı şeklinde olsun, bu iş uzasın, gözümüz gönlümüz açılsın!

charonst said...

maldini ye çirkin dien birinin yaratık olması lazım . bence sonuc maldını ve dıgerlerı olmalıydı

smile said...

cristiano ronaldo batıkentli değil bi kere balgatlıdır, antrenmandan sonra aile dükkanı olan oto teypcide çalışır :)))