Monday, April 12

guilty of sex in the first degree

özellikle yaşanan bir aldatma olayından sonraki bahanesidir erkeklerin "sadece seks". sıkıntı, aynı açıklamayı kadın yaptığında ortaya çıkar çünkü bir kadın asla ve asla "sadece seks" yapamaz. bir kadın kendini, o özel parçasını bir başkasına 'veriyorsa', mutlaka duygusal bir his vardır arada. her fırsatta takılacak rahat kadın bulamadıklarından dem vuran ve samantha gibi 'fuck like a man' felsefesini benimsemiş kadınlardan fazla sayıda olmamasını eleştiren erkekler, karşılarına öyle bir kadın geldiğinde ise kaypaklıkta sınır tanımaz. buraya kadar tamam, peki ama neden erkeklerde kadınların asla arada duygu olmadan sevişemeyeceği, her zaman ilişki peşinde koştuğu ve karşılarındaki her erkeğe potansiyel koca gözüyle baktığı düşüncesi hakimdir diye düşündüm, araştırdım, seksledim, sekslettim, bulguları topladım ve 3 ana sebebe ulaştım:

1. who will be the one to marry me: şimdi bazı kadınlar var ki gerçekten hayatları bir erkek etrafında olmadan tamamlanmıyor. sürekli bir arayış, bir yamanma peşindeler. haliyle bu kadınlar seksi bir silah olarak kullanıp erkek tavlamaya çalışıyorlar. vajinaları ilk geceden açılmak istese de beyinleri ağır basıyor ve seksi geciktirerek erkeği kendilerine bağlamaya çalışıyor, erkeklerin çoğu da sene olmuş 2010 hala yedikleri için bunu, kadınlar yolunu buluyor. ondan sonra hepimizin adı çıkıyor ilişki peşinde koşan, her yattığından sevgili yapmaya çalışan kadına. erkeklerin kadınları "eğlenilecek-evlenilecek" şeklinde kategorize etmesindeki aşağılamayı göremeyip sırf kendisi evlenilecek kategorisinde diye gurur duyan bu kadınlar yukarda bahsi geçen düşüncenin bir numaralı sebebi.

2. that just ain't good enough: bu durum ilkinden farklı çünkü gerçekten 'sadece seks' peşinde olmasına rağmen yanlış anlaşılan kadınların dramı var burada. bunun da sebebi, bazı kadınların 'sadece seks' algısının tek taraflı olması. şöyle ki; karşımızdaki erkek ne kadar az değer verdiğimiz, ne kadar az umrumuzda olan biri de olsa, biz onu 'sadece seks'ten öte görmüyor, "elinden tutup sokağa çıkartmam ama her türlü gideri var" diye bakıyor bile olsak onun bize öyle bakması gururumuza dokunuyor. oh ne ala memleket yani, biz herife et gözüyle bakacağız ama o bize aynı muameleyi yapınca hakaret sayacağız. bence bunun da bir numaralı sebebi ister istemez etkisi altında kaldığımız sosyal normlar ya da normalin üzerinde seyreden egomuz olabilir. her ne ise, "beni sadece seksten öte bir yere koymanı istiyorum" duygusunu karşımızdaki erkeğe hissettiriyor olmalıyız ki kadınların duygu olmadan seks yapamadığı düşüncesi yerleşiyor hepsinin beynine.

3. please excuse me Mr. you've got things all wrong: son sebepte artık biraz erkeklere çemkirmemin vakti geldi, çünkü bahsi geçen düşüncenin yerleşmesindeki en büyük sebeplerden biri erkeklerin 'aşk/duygu' ve 'şefkat/ilgi' arasındaki farka uyanamamış olmaları. sevişmeye başlarken iki meme sıkan, "aşkım, canım, bebeğim" laflarıyla ön sevişmenin allahını yaptığına inanan erkekler haliyle kadının seks esnasında öpüşmek, seksten sonra dokunulmak istemesini, "1-2-3 bom"un ötesinde adamla yatakta olduğu süre boyunca kaliteli zaman geçirme peşinde olmasını "bu kadınlar da hemen aşık oluyor, sevgili moduna girmek istiyor" şeklinde yorumluyor ve boşaldıktan sonra amerikan filmlerinden öğrendikleri taktiklerle kadını evden göndermeye çalışmayı marifet sayıyor. happy hour'a dönüşmesi gereken seks öncesini "bence uzun ilişki saçma yeaa" demeçleriyle doldurup after hour party olması gereken sex sonrasında kıçını dönüp "aman dokunmayayım da bir şey sanmasın" modunda takılınca kalıcı bir seks partneri olma şansını da yitiriyor.

böyle derinine inince devreye giren pek çok denklem sebebiyle aksi hissedilse de benim hala umudum var isyan etsem de istediğim kadar. birbirimizin suyuna gitmeyi öğrenirsek, birbirimizin suyunu getirmeyi de öğreneceğiz.

10 comments:

varol döken said...

neyse gene vazgeçtim yazmaktan, çükümü kukuluklara gömeceğime, beynimi kuytuluklara gömmeyi tercih ettim:)

varol döken said...

yazsam bir türlü, sussam çüküm razı değil...

Yağız Gönüler said...

şu yazıları okuduktan sonra kendimi aptal yerine kokuyorum. hep aşk adamı olucaz, duygu adamı olucaz, sevdiceğimizi mutlu edicez diye 24 senemi heba ettim. bundan sonra happy hour anlarını sikip atan erkeklerden olmaya karar verdim. evet. yeter bu kadar volkan konak dalkavukluğu.

Can said...

Valla bu yanılgıların oluşmasındaki sebep işin çıkış noktası; hormonlar. Yoksa herkes sekslemek istiyor ama, ipler kadınların elinde. Akıl Oyunları'ndaki gibi bir parti ortamına düşsem Oyunlar Teorisi dersinde kazandıklarımı kullanma planım var ama, yaradılış meselesi bu iş.

Ben kalktım kahvaltı da hazırladım, bahsedilen yaftayı yiyen ben oldum. Zaten "ne koydum akşam"cılardan olamam; zira bahsedilen insani değer parametreleri yüksek bende bir hayli.

2 ile ilgili yorumum yok; zira öyle bir deneyim yaşamadım.
Everybody Loves Raymond adamları vardır; bu tarz durumlarda katalizör görevi üstlenip geceleri yalnız uyur. Ben tam olarak bu kategoriden bir adam olarak, yatağa sığamayıp sabaha karşı benim yanıma gelen arkadaşa da, "söyle şuna gitsin" diyen arkadaşa da, "artık her şey çok farklı" diyen arkadaşa da sahibim. Kadınlarda erkeklerde gayet mal bu konularda. Bahsettiğin sosyal normlardan kaynaklı bu; aşağı yukarı 10-15 senedir bu kadar açık seçik olmaya başlayan bir işin düzene oturması için zamana ihtiyacı var normal olarak.

"Ah o son birayı içmeyecektim" diyeceklerine geçirdikleri vaktin kıymetini bilseler her iki taraf için de daha hayırlı olacak farkında değiller. Seksi yapandan daha çok vicdan azabı çekiyoruz katalizörler olarak. Kılıf uydurmak yerine orgazm olsun insanlar.

Anonymous said...

başka derdiniz yok mu sizin ya

Anonymous said...

"Once you pop, you can't stop."
-Mr. Pringles

i am not your freud said...

duran duran babalar zamanında şöyle özetlemiş olayı:

"And you wanted to dance so I asked you to dance
But fear is in your soul
Some people call it a one night stand
But we can call it paradise"

Anonymous said...

nice one.

Muratonovic said...

Hep bu hormonlar yuzunden.. Insan neler yapmiyor, ne hallere dusmuyor... Yoksa bir insan evladi baska bir insan evladinii sekslememeli bence..

Bi de cumleleri cok uzun yazmissin Vudu, hani ben anliyorum problem degil benim icin de! anlamayanlar olabilir diye soyliyim dedim..:) Simple is the best, stay simple..

Uğur ! said...

mesaj alındı. Can'dan iyi bir seks partneri olur :)

yazı amacına ulaşınca neden kendini imha etmiyor o zaman?