Sunday, April 4

tek mi çift mi

geçen gün bir arkadaşımla konuşuyorum, hayatına girme ihtimali olan adamdan bahsederken kendini ona teslim edip edemeyeceğinden emin olmadığını, gözleri kapalı güvenebilecek mi bilemediğini söyledi. ben de bunun için artık biraz geç olduğunu, en net tabiriyle öyle naif aşklar için fazlasıyla 'kaşarlanmış' olduğumuzu söyledim. o günden beri düşünüyorum. gerçekten görüp geçirdiğimiz şeyler, tanıdığımız erkekler, yediğimiz kazıklar asla yıkılamayacak bir duvar oluşturmuş olabilir mi içimizde? yoksa hala ihtimali var mı öyle bir adamın çıkıp bütün o "bir daha asla" cümlelerimizi yalan etmesinin? imkansız olduğunu düşündüğüm cinsten bir marshall - lily aşkından azıyla yetinmeme kararı almış bünyem bir o yana bir bu yana yatıyor bu mevzuda; lakin bu ara sekse ara verdim ya hacıyatmaz kontenjanından batmayacağımı ümit ediyorum.

9 comments:

Leah said...

Yediğimiz kazıklar yüzünden öyle saçma salak davranıyoruz ki bazen, adam sadık olası varsa da olamıyordur belki.
Ben şahsen bir türlü güvenemiyordum sevgilime, çocuk tekmeyi bastı bana, akıllandım sonra. Ya seve seve ya sike sike oldu biraz ama napalım hayat böyle kader kısmet :D

Kasux said...

var bizim de böyle lily'len marshall'ımız nefret ediyoruz topluca onlardan

Can said...

"Hiç bir zaman vazgeçme, Catherine. İçinde öyle çok şeye sahipsin ki, hepsinden soylusu da, mutluluk duygusu taşıyorsun. Yalnızca bir erkeğin yaşamını bekleme. Onca kadın bunun için yanılıyor. Sen yaşamı bizzat kendinde ara. "

Camus'nün "Mutlu Ölüm"ünden bir pasaj. Aslen evlilik üzerine geçen bir diyalog ile ilgili ama duruma gideceğini düşündüm.

seciloc said...

Yazdıkların son birkaç senedir karşıma çıkan her adam için aklmıdan geçen cümleler, malesef artık inancım kalmadı birini sevebilme ihtimaline. en son geçen kış birine kalbimi açacak oldum, o kadar canımı yaktı ki, içimde kalan ufacık umut kırıntısını da yıktı geçti. Marshall - Lily aşkının çeyreğine bile fit im :))

Duyguşka said...

cevap veriyorum: hayır, bi adamın çıkıp da "bir daha asla"ları yalan etmesinin imkanı, ihtimali, mümkünatı yok..kısa ve net oldu :)

moonchile said...
This comment has been removed by the author.
Tuncay said...

@moonchile: ditto :) vdgrl kimliğinde konuşmak iftira olur ama benim bildiğim naif aşklara engel olan buna hazır erkeklere kazık atan lafta naif aşk isteyen kızlardır, ama belki ben bunların hepsinden daha naifim ya da daha çakalım bilemem.

Hich said...

var öyle bi ihtimal vuducum. gelecek, göreceksin. hem de en zayıf anında:)

La Santa Roja said...

O duvar Çin Seddi oldu, iyi de oldu.