Wednesday, April 14

radikal the animal trainer

haber der ki:

Balçova İlçesi'nde ipini koparan bir aygır, İnciraltı Atlı Spor Tesisleri'nin çitlerini yıkıp, aralarında yarışlarda koşan şampiyon İngiliz atı Dinyeper'in yavrusu Happy Girl'ün de bulunduğu 5 dişi atla çiftleşti. Sabah tesise gelen Mustafa Akın, aygırı dişi atların yanında ve çiftleşmeyi sürdürürken görünce dünyası yıkıldı. Atının yarış hayatının bitebileceğini söyleyen tesis sahibi Akın, aygırın sahibinin bulunması halinde 300 bin liralık tazminat davası açacağını söyledi. Her yaşta İzmirliye at sevgisini aşılamak için, İncirlatı Atlı Spor Kulubü'nün açılışını yapmayı büyük bir heyecanla beklerken, sorumsuz bir at sahibinin bunu kendisine zehir ettiğini dile getiren Mustafa Akın şunları söyledi: “Bu aygır bütün hayallerimi alt üst etti. Gece yarısı atlarımın bulunduğu arazideki çiftleri yıkarak içeri girip, 5 atımla da ilişkiye girmiş. Geldiğimde çiftleşmeye devam ediyordu. Güçlükle ayırmaya çalıştım ama bana karşı koydu. Zaten yapılacak bir şey de kalmadı".

ben de buradan 'ipini koparan aygır'ın adını açıklamayan ama namusuna zarar gelmiş olan Happy Girl'ü rahatlıkla ifşa eden Radikal gazetesini kınıyor, kendilerine temsili fotoğraf koymanın değil Mustafa Akın'ın atları "güçlükle ayırmaya çalıştığı ama atın karşı koyduğu" anların videosunu bulmanın asıl gazetecilik başarısı olduğunu hatırlatıyor, haberin altına aşk engel tanımaz yorumunu yazan arkadaşla da seviyeli bir ilişki yaşamak istiyorum.

11 comments:

bonaventure said...

:) atta bütün fantazilerini bir günde gerçekleştrmiş. yarına sucuk olmayacağım ne malum annaasıını satayım diye düşündü sanırsam.

varol döken said...

hepimiz ipini koparan aygırlarız aslında:)

varol döken said...

mehmet çiftçi imzası aradım haberde yalnız... hem ipini koparan aygır, hem happy girl, hem 300.000 dolar başlık parası... yemin ediyorum sırf bu haberle blog açar, 1 ay yazar babam yazarsın:)

bonaventure said...

bu happy girl'ü ganyancılar bir daha ki yarışında yuhalayacaklarmış. kendini alemlere verdiği için:)

alemci beygir istemiyoruz!

Bluer Dreams said...

nerdeyse çatlayana kadar çatırdatacakmış delikanlı aygır :)
harbiden deli kanı var demekki :)

Sed. (weba) said...

Habere ayrı güldüm, senin yorumlarına ayrı güldüm. Sen çok yaşa voodoo girl. (:

sürüden ayrılan koyun said...

dua etsin atları ayıracağım derken götüden olmamış.

vence said...

http://video.milliyet.com.tr/Magdur-atin-sahibi-kopardi_1_37590.htm?auto=1

"Burada eşeğimiz var o da mağdur"

bellatrix said...

bu haber mi bu?
http://webtv.hurriyet.com.tr/category.aspx?cid=2&vid=5702&bid=1&hid=14441035http://www.turkey.pfizer.com/Sayfalar/Default.aspx

aradasirada said...

Varol yorumun çok güzel.Dediğin gibi tam yalan ve sallama haberlerin ustası M.Çiftçi haberine benziyor.

varol döken said...

mehmet çiftçi imzası aradım haberde yalnız... hem ipini koparan aygır, hem happy girl, hem 300.000 dolar başlık parası... yemin ediyorum sırf bu haberle blog açar, 1 ay yazar babam yazarsın:)

Olympos said...

koşudan sonra yemlik
ahırda grup var
şampiyonluk gitti
aferin kısraklar aferin kısraklar

ooo ooo