Friday, April 2

kutlu doğum

resmi olarak 29 Mart'ta başlayan kutlu doğum haftam ay hesabıyla dün başladı. ofiste kesilen doğumgünü pastası hesabına göre yine 29 Mart, ilk hediye derseniz hepiniz armut toplarken nesteren'den gelen sürpriz kargo 31 Mart. nihayetinde, tüm yurtta ve türk-i cumhuriyetlerde delicesine kutlanmasını arzu ettiğim 28. yaşıma pazar günü giriyorum. ya da onu bitirmiş mi oluyordum o tartışmaya hiç giremeyeceğim an itibariyle. cumartesi bekri'de fasıl, sonrasında istanbul'da artık arkadaşlar nasıl sürprizler ayarladılarsa. az önce aldığım "VIP davetiyesi var kızım bende, sen niye kastın bu kadar bilet işine beni arasaydın ya" telefonunun üzerine hediye olur mu bilemiyorum, "olur olur, bal gibi olur" şarkısını söyleyerek hayallere dalıyorum, mutluluk derecelendirmesinde "ulan kesin kötü bir şey olacak bu kadar mutlulukta bir bokluk var" çizgisinde duruyorum.



2 comments:

bellatrix said...

ilginç ama burdaki ilk mutlu yillar'i takipçilerden biri desin bari: nice mutlu yillara!

Raziel said...

Biraz geç kalmışım ama kutlu doğum haftası devam ediyo neyse ki; nice mutlu senelere efem.