Friday, September 12

Haftanın Kolpası

"hiç bi boka benzemeyen yazılar yazarım ancak paranın .mına koyarım"

kendisini zaten oldum olası sevmem. sırf bu ülkenin kadınları cinsellikleriyle ilgili rahat rahat konuşamıyorken "sevgilimle ne de güzel sevişiyoruz" konulu yazılar yazdı diye modern cumhuriyet kadınının simgesi haline gelmiş, yazıları "sabah kalktım, spora gittim, sevgilimle asansörde seviştim, yemek yedim, uyudum"dan öteye gidememiş saçma sapan bir insan. onu bu haftanın kolpası yapan şeyse şu zayıflama kampı hikayesi. hanımefendi bu ölüm hadisesi gerçekleşmeden önce zayıflama kampına katılmış ve o meşhur röportajlarından birini muzaffer kuşhan'la yapmıştı. gayet normal, kampı hiç bir şekilde kötülemeyen, sadece bir yerinde "bana hiç bir test yapmadınız ya ben hastaysam" sorusunu sorduğu bir röportajdı bu. şimdi gencecik kız orada öldü ya, millet teker teker dökülmeye başladı. az önce okuduğum bi habere göre perihan savaş ve ayşe mine de programlara katılıp bu adam yüzünden neler çektiklerini falan anlatmışlar. peki adam yaldır yaldır televizyonlara çıkarken aklınız nerdeydi demek lazım, demiyorum. çünkü bu tip kolpalıklara ülkemiz alışık. aklımı kaybettiğim nokta, bu olaydan sonra birtakım gazetelerde "ayşe arman da bu yanlışlıklardan bahsetmişti" konulu haberler yapılması ve bahsi geçen kadının da utanmadan "ben aslında şunları görmüştüm" diye açıklamalar yapması. hiçbişey olmasa yazdığın yazılar arşivlerde var be kadın! sonuç itibariyle vicdan sesinin para sayma makinesi sesiyle bastırıldığını ya da zaten dubai'den duyulamadığını bir kez daha gördük, hayırlı olsun.

3 comments:

Zeynop said...

elinize sağlık efenim

Yağız Gönüler said...

orasını burasını açıp, işadamlarının kucağında biryerlere gelmiş bi insandır kendisi. onun gazeteciliğini göbek deliğimden çıkartırım ben. sosyete yazariyesi seni. sinir yaptım.

Ortega said...

http://arielortega.blogspot.com/2007/06/aye-arman-kimi-neye-zendiriyor.html