Saturday, September 27

in other news

sevgili günlük,
bu satırları sana sevdiceğimin taşınmak üzere olduğu evin koltuğundan yapayalnız yazıyorum, zira rockstar eşi olmak zor beyler stüdyoya gitti. adam's pizzadan getirttiğim tost ve limonatayı bitirmiş, sigarasını yakmış mutlu bir insanım an itibariyle.

90lıların üniversite öğrencisi olduğu günümüz koşullarında bir darbeyi de öğrencilerimden yedim dün. "siz üniversitedeyken mango var mıydı hocam?" ın şokunu henüz atlatmışken yeni bomba, radyo kültürümün pek olmadığını söylemem üzerine öğrencilerimden birinin "ama hocam sizin zamanınızda walkman falan varmış bilmeniz gerekli aslında" demesi oldu. artık "bizim zamanımızda " diye başlayan cümleler kurma hakkını görüyorum kendimde, officially.

bunun dışında sana vereceğim en değerli öğüt ulusoy denen rahatsız koltuklu yalancı wireless bağlantılı otobüsle seyahat etmemektir. varan rulez.

5 comments:

Ortega said...

Valla daha önce söyleyen oldu mu,bilmiyorum ama..Yazılarında hafiften Perihan Mağden tarzı yakalıyorum..böyle bi tad var bence. Bunu da olumsuz anlamda söylemiyorum. Severim ben Perihan'ı, çok güzel yazar. Kendine has üslubu vardır :)

Vincenzo said...

vay vay vaaaay. karikatürün adresi burası olsa gerek.

hadi hadi görmedim..

voodoo girl said...

ortega; teşekkür ederim. perihan mağden hiç okumadım, o yüzden yorum yapamıyorum =)

vincenzo; karikatürü xkcd.com adresinden aldım. verdiğin linkte de varsa, buradan almış olmalılar.

wykka said...

o kadar da yaşlanmamışız kanaatimce. therion, iron maiden felan dinleyen öğrencilerim olduğunu duyunca gözlerim doldu inanır mısın vuducan.. günümüz gençliğini emolara kaptırmamışız henüz, çok sevinçliyim.

Vincenzo said...

verdiğim link benim website. şaşıvdım.