Sunday, November 30

ara beni öptüm seni seni

çok sık yazıp bokunu çıkartıyorum ayda bir yapılması gereken işin ama aşağıdakileri görünce dayanamıyorum.

1. maykıl ceksinin kaç çocuğu var: bu fenomen arkadaş aramalarına son sürat devam ediyor. ediyor da, yabancı şarkılarıydı hayatıydı derken tehlikeli sulara çocuklardan bahsederek adım atmış, aman diyoruz.

2. kezmana benziyo: cevap veriyorum ankaragücü kalecisi serkan.

3. gossip girl ile ilgili neler olacak?: soru işaretini bile eksik etmemiş, adabıyla spoiler arıyor.

4. hair vajina pictures: arkadaşım senin gibilere am buldun kıllısını mı arıyorsun derler afedersin.

5. bu gayler sapıtmış izle: ah yurdumun gizli gayleri ah.

6. yellov kızlar: sarışın demek istiyor herhalde. çift dilli google aramalarının hastasıyım.

7. sevgilimle seviştim: bu da bir bok yedim bari google takdir etsin de rahatlayayım psikolojisi sanıyorum.

8. ıssız adam ne zaman vizyondan kalkıyor: bence de daha fazla yer işgal etmesinin bir manası yok.

9. donnie darko'yu anlayan varmı: canım yaa yazık kendi anlamamış kamuoyu araştırması yapıyor.

10. nasıl.geç.gelinir.sexde: aynen.böyle.dura.dura.

11 comments:

kelebenk said...

4. hair vajina pictures: arkadaşım senin gibilere am buldun kıllısını mı arıyorsun derler afedersin. - ama kibar bir yaklaşım seziyorum ben vajina falan...


10. nasıl.geç.gelinir.sexde: aynen.böyle.dura.dura. -google a harcadığı zamanı kendini eğitmeye harcasaydı ya...

abiii sakatttt.......... koptuuum... aramalara ayrı seni yorumlarına ayrı... allaaammm bi kere daha sonra bi kere daha okumak istiyorum...

vanitas said...

10. sualin yorumuna bittim. zihnine sağlık diyorum voodoo =D

berraque said...

haha bayıldım ya .
efsanevi olmuş .

kenzel said...

bloga girdim tamda pazar günü canım sıkılıyor umarım koymuştur vudugirl google sonuçlarını diye içimden geçirmiştimki .. :)

yani sıklıkla olması benim açıdan örn bayıklık yaratmıyor :)

hair vajina iyiymiş =)

scostar said...

yellov kızlar: aslında en ilginçi bu.İlginç olan ingilizce-Türkçe karışımı olarak yazmak istediği şeyi direk okunuş itibariyle yazmış.Bu ing-tr değil bence, hayır hayır olamaz.

Svetlin said...

dura.dura.

ahahahahahahahah

ksp said...

Benim favorim 7 numaraydı.Özellikle yorum çok iyiydi. şU "siteye kim ne arayıp girmiş" muhabbeti çıktığından beri açıkçası aramalar daha dikkatli yapılmaya başlandı bence.

cido$ said...

ahaha 10. maddeye verdiğin yanıta koptum =))

Semt Aşığı said...

nasıl.geç.gelinir.sexde
nie özne sonda? :)

Anonymous said...

Özne mözne?

Shateiel said...

puhahhahaha ayy yorum bile düşünemedim gülmekten.
"sevgilimle seviştim."
bütün google alemine duyurma ihtiyacı içerisinde kendisi.
hair vagina pictures a yorumuna gülmeyi hala sürdürüyorum.
biri buna dur desin.