Tuesday, August 4

artık msnde nick bulma derdimiz bitti

prenses 44 nickli arkadaşımız hazırladığı sayfayı

"MSN Nickleri bölümü içinde süper nickler:) konusu , süper nickler:) En Yeni Nickler [_!вiiя кєz Dαнα αйLαуαcαgιмвεйzεмεDiigiiйiiнαуαтιй мαѕαLα!_] öят DüşLεяiiйiiDüşLεяiiмiiй üѕтüйεDüşLεяiiм üşüуσя!! «3 giiDεcεкѕεй уαвαйcι кσLLαяα fεLαкεтiiм σLυя уαя!!öLüмüй σLαѕιм gεLiiя!!! =( кαувσLѕυη! ρυѕLυ яüуαLαяιй αяDιйDαgυяυяα уσкυz ѕενDαLαяDα!!"

şeklinde tanıtmış.

emeğine sağlık prenses diyerek sizleri sayfaya davet ediyorum.

16 comments:

Beercholic said...

bir de altına "emeğine sağlık canımmmm, çok güzeller" yazmıyorlar mı en üzücüsü de o..

varol döken said...

prenses 44 tane olunca 7 cüceler kaç tane olur?

zenmaster said...

3 kere okumadan anlaşılmayınca güzel nick oluyormuş demek ki:)

La Santa Roja said...

ben bu karakterleri çıkaramam klavyeden.

Hich said...

Varol, puahahahah...!:D

scostar said...

Paylaşım için teşekkürler, teraziye tıkladım aheah.

Tuncay said...

*___öLdüяêcêктiiм sênii
*___iinciiтêcêктiiм sênii
*___unuтacลктiм sênii
*___ลмล Lลneт σLsun
к-i-y-ล-м-ล-d-i-м

boyle 5 satirlik muhtesem bi nick'i nasi ayarlayabilirim ogretene yuz bin lira veriyorum

Damlo said...

fix yazı stili zaten bu da :D

Unknown said...

siz hepiniz ne yazdığını okuyabildiniz mi?

voodoo girl said...

panik yok ben de okuyamıyorum çoğunu :))

pudra said...

ben okuyamadım bir yerden sonra da beynim okumayı reddetti bu arada bunları benim kuzenim de yapıyor öldürmek istiyorum

varol döken said...

bir de bunlar nick değil, msn iletisi, gençlerin kafası karışmış... saçınızı gözünüzün önünden çekin yavrum, dünyayı daha net göreceksiniz...

biz tam 308 cüceyiz
616 kollu bir deviz
var mı bize yan bakan
hey yan bakan
var mı saçını yandan tarayan
hey yandan tarayan

DeliRapunzel said...

hakkaten he çok ezik hissediyorum kendimi bunları okuyamayınca :)bide sözler acaip hande yener alayına gider tarzı:))) üstüne para verseler yazmam iletime utanırım lan :)
emeğe saygı:P oldu canım:)

Spicoli said...

Oh be.

Başak Ağın said...

yha wudugorL neRdeN buluosn cnm bunlrı yhaaa hastnm senn bebshiimm.

omega said...

yeni nesil çok fena mirim...
sürekli bir mutsuzluk, bir acı havası var bunlarda.ilacını da yanlış yerde arıyorlar.ben yazıyorum reçetelerini, mustafa keser."yıllardır" aradıkları mutluluğu bulacaklar.bulamayanlar beni bulsun.