Sunday, August 23

bitti bitiyor

pazartesi rejime başlayacağım nasıl olsa diye çarşambadan pizzalara kebaplara yumulan bünyeler misali pazartesi işe başlayacağız nasıl olsa diye ankaraya ayak bastığımızdan beri kıçımız yer görmedi. çılgın maratonumuzun son durağında, a.k.a dün gece, yorumlarıyla blog okuyucularının gönlünde taht kuran mr varol döken'e ankarayı sevdirdik, nadada shot içirdik, mr lambuja ve mr tardinibufenin de katılımıyla cumartesi gecelerinin popüler mekanı if'i fethettik. sağda solda tanıdıkların uçuştuğu bir gece olduğundan ben kendimi üniversite yıllarımdaki gececi insan gibi hissettim, küçük mutluluklar yarattım. çarşambadan pazara elimde kalan, her biri farklı karakterler içeren bir ilan-ı aşk, bir evlenme teklifi, bir 18+ münasebet ve vücudumun çeşitli yerlerinde nasıl oluştuğu belli olmayan birtakım morluklar. benim allahımın ilahi adaleti canımı yakanların canını yakmak değil de yıllar önceden göz koyduklarımı beklenmedik zamanlarda kucağıma düşürmesiymiş, şikayetim yok. şimdi her kötü günlerini unutmak isteyen ama saçının renginden memnun olan hemcinsim gibi kendimi kariyerime adamaya hazırım.

-gelecek cumartesiye kadar- voodoo girl has left gece hayatı.

11 comments:

Alper Öcal said...

Ben o gece şunu öğrendim. Bütün Tunus ve IF Voodoo kızımızı tanıyor.

Güzel geceydi. Teşekkürü borç biliriz.

Zırt pırt flaş patlatanlara ayar olup, geceye dair tek kare çekmemeyi de denyoluk haneme yazılsın.

Varol yeni varmıştır İstanbul'a. Piaggio'ya sığar mıyım ?

cok tuhaf gunluk said...

http://coktuhafgunluk.blogspot.com/2009/08/pireti.html
bir ödülüm var;)

i am not your freud said...

ben de adalet istiyorum :)

varol döken said...

o değil de benim niye gri linkim yok? bana da gri link verin ya... ne bileyim sonsuzluğa açılsın...

ankara'dan istanbul'a dönüşünü seviyorum ehuhehehe diye güldüğüm bütün anlar bana girsin!

i'll be back...

varol döken said...

@alper
eğer sen kızları da sırtına alırsan 4 kişi bile bineriz... ben şimdi bu deneme için trafiğe kapalı alan, kalmanız için de benim apartmanı ayarlıyorum...

see u soon (nasıl öğreniyorum ama voodoo be)

miracsaral said...

Müthişsiniz gerçekten. Gerçekten tam bir macera olmuş. IF, Nada falan ortalık iyi kaynamış. Süper.

Bir posta iki yorum teorisi asla şaşmaz, asla.

Hich said...

kışkıça kalabalığın içinde Varol tesadüfünün burnumun dibinde bitivermesiyle, zaten küfelik olan bünyemin biçare yönetisini yarısaydam sümüksü kıvama getiren,en sonunda kadim dostun aycan ile kendimi sokaklarda koşarken bulduğum gecedir o ctesi.:D komikti...

aycan said...

sonrasında da (da lar ayrı..) bir anda çekip gittiğiniz gecedir sayın hich. acaba bidaha aynı kafaya ulaşabilecekmiyim :))

varol döken said...

-miyim de ayrı aycan hanım, gülüşünüz hatasız, soru ekleriniz hatalı:)

Hich said...

nayn aycan hanım, çıkmadan önce herkesin suratına ikişer kere bakarak sizi aradığım ama bulamadığım gecedir o gece :D

Svetlin said...

böyle bi gece bi daha yapılmaz mı? biz de ankara insanıyız biz de gelelim :)