Thursday, August 20

bebelere söyleyin ben şehre döndüm


bir başkadır benim memleketim: kendi ülkende turist olmak ne demek, bu tatilde öğrendik. otel %80 rus, %15 alman, %3 almancı, %2 türk şeklinde dağılım gösterdiğinden ortamda tek kişi türkçe konuşmuyor, anonslar türkçe yapılmıyor, dağıtılan broşürlerde türkçe yok, odadaki televizyonun menüsü bile rusça. o rusça menüyü kullanarak cnbce ayarlayabildim ya ben o televizyona daha da bir şey demiyorum öyle gururluyum. velhasıl kelam bize göre değil bu her şey dahil otel işleri ben onu anladım, zaten bu kendi ülkemiz sınırları dahilinde yokmuşuz gibi davranılması hususu da türklük damarıma bastı çemkirdim bakmayın da burada sinir yansıtmıyorum bünyelere. bir de bunlar rusyanın hangi dağından gelmiş belli değil yemek sırasında birbirlerini iteklemeler, sıra kavramından bihaber olmalar. sonra rusyada 'great famine' yaşanıyor patatesler mi bitti nedir yemeğe saldırmalar tepeleme doldurmalar. hayır korkusuzlar bir de ben 50 faktörle 3ten önce güneşe çıkmaya korkuyorum bunlar güneşin alnında bütün gün bebelerini de salmışlar ortalığa. delirdik yani. bu bünyelere sinir yansıtmayan halim düşünün bir de.

orusbuçocuğu: şimdi otelin % 80i rus dedim diye bir takım erkek cinsi okuyucular "vaş anam"dan başlayıp "ama abi ruslar da erken çöküyor" noktasına kadar gelmiş olabilirler fakat kazın ayağı öyle değil. 'aile oteli' diye lanse edilen otelimiz bildiğin çocuk bahçesiydi. yaşının başında 2 olan insan sayısı bana kalırsa 5 falandı. yalnız arkadaş ırkların eşitliği ilkesine aykırı değil mi yani 15 yaşındaki kızların manken gibi salınmaları, erkeklerin "2 seneye tyler durden olacağım beni izleyin" halleri. kınıyorum ben şahsen, avrupa insan hakları mahkemesini göreve davet ediyorum. biz sandalyeye oturtsak ayağı yere değer mi hesapları yaparken adamlar birbirine su atarak eğleniyorlardı, olmaz yani bize yazık.

slip mayo hayatımızın neresinde?: iki gram rusçam olsa, "organınızdan da nefret ettiriyorsunuz adamı yemin ederim bu slip mayolarla hacı yapmayın" diyecektim bir tanesinin yanına gidip. bütün samimiyetimle sormak istiyorum: neden slip? daha rahat desem; dar bir şey bol bir şeyden daha rahat olamaz gibi geliyor, amele yanığı olmak istemiyor desem; zaten şort giyse de normal hayatına döndüğünde o kadar kısa şeyler giymeyeceği için gözükecek bir şey yok. biri beni aydınlatsın yani lütfen çünkü bence çok acı bir olay adam tüm ihtişamıyla geliyor deniz kenarına altından şortu bir çıkartıyor kinder süpriz tadında slip mayo ya da açınız elvermediğinden sadece belden üzerini görüyorsunuz gencin bardan içki alırken tam bakış açısını netleştirmişsiniz bir çıkıyor slip mayo. hoş değil. hele bunların bazıları kadim dostum aycanın deyimiyle slip mayo bile değil bikini altıyla geziyor o derece yani. allah akıl fikir versin.

07,5 alanya: tatilimin tek tabanca bulunduğum alanya-merkez ayağında 'veleybol' oynarken bayılıp öleyazmasına sebebiyet verdiğim hollandalı çocuktan daha heyecanlı bir olay yaşamadım sanıyorum. yarım saat çocukla ilgili yaptığım "oha taşmış, yanındaki de ikizi değil mi, ben mavi mayo şortluyu beğendim de çıplakken ayırt edemem zaten siz ikisini de aparta gönderin bu gece" yorumları, çocuğun servis atmak için kolunu kaldırıp titreyerek yere yığılması, yerde kriz geçirmesi, allahtan yanımızda doktor bir arkadaş olması ve duruma acil müdahele edilmesi, ambulansla hastaneye kaldırılan çocuğun ölümden döndürülmesi şeklinde sonlandı. tamam bakmıyorum kimseye artık korkmayın. bütün gün beach, akşamına gelsin vodkalar gitsin şampanyalar. her şey güzel de kafam güzel değil, sarhoş olamıyorum bu da yeni modamız. sonra baktım huzurun yoksa hiç bir şeyin yok demektir, huzuru da sana ankaran sunar. kalktım geldim. oh be.

hediyelik muz:
zaman zaman gizemli yorumlarıyla bloga konuk olan
isimsiz prensim

13 comments:

varol döken said...

sami hazinses mi o:)

91 said...

slip mayoyu normal insanlar neden tercih eder bilmem, ama benim 2 tane sebebim var son yıllarda. birincisi muhteşem valiz hazırlama teknikleri ile şort mayoyu evde unutmak. ikincisi ise plajda güneşlenmek yerine yüzme tercih edilecek ise şort mayonun inanılmaz rahatsız olması. tugger'ın ipleri her bacağıma değdiğinde "ananı" diye tepki vermekten, üçbuçuk atmaktan sıkıldım yüzerken yahu.

arz ederim efem.

Nikopol said...

elindeki tüftüf mü?

Erbo said...

ben yorumumu twitter'da yaptım vesselam :)

banyosuyu said...

ohh sonunda döndün

Vincenzo said...

şort mayo. adı üstünde şort. mayo değil. slip ise don değil mayo. yüzerken kıçında bişey olmadığını hissettiriyor. akıyorsun suda. rekorları altüst ediyorsun. suyu dibinde daha az kalıp daha çok kase gözlemleyebiliyorsun. hiç slip giydimmi? hayır. nerdenmi biliyorum? yüzücü ve çapkın bir arkadaşın öğütleri. derdim ne? sahur öncesi gerginlik.

İmza
Don Baksır

Beercholic said...

ruslar fenadır. saygısızdır. domuzdur -abartı var-. almanlar onlara göre daha saygılıdır.

ruslar sabaha kadar dans eder, içki içer deliler gibi yatar. almanlar adam gibi birasını içer, fazla geçe kalmaz. sabah erkenden kalkıp şezlong kapar havuzbaşından.

ruslar yemekelere görmemiş gibi saldırır. hele de speyşıl akşam yemeklerinde, aşçının koyduğundan 3-4 daha fazlasını ister her zaman. bir de ellerinde 2-3 tabak bulundururlar. sorsan mama, papa der ama kendi bile yemez, aldığı köfteyi çöpe atar.

ha rus mu alman mı desen, herşeye rağmen rus derim. illa ki güzel, tatlı, kibar bir istisna hanımefendi çıkar aralarından.

ayrıca, slip mayoyu giymenin tek amacı da organını göstermektir. yani ben slip giyince amacım o değil tabii ki, eheh. ama rusların amacı oymuş. haber 1. ağızdan :)

Ortega said...

Oldu olacak bi de Ruslar çok cimri deseydiniz de tam olsaydı. vakti zamanında Rusları eleştirdi diye uyuyan güzel Turizm Bakanımızı eleştirdik o kadar. Ne farkı kaldı.

Ruslar iyidir, Ruslar candır. Hayatım boyunca menfaat ilişkisi olmadan anlaşabildiğim tek ırktır Ruslar.

Daha geçen 2 Rus, 2 Türk okey çevirdik. Adamlar kral ya. İki dakkada bizden biri gibi olabiliyorlar. Okeyse okey, nargilese nargile. Hiçbir millet onlar kadar çabuk adapte olamıyor bizim yaşantımıza arkadaş.

Hiç kimse said...

Rus erkeği de kadını da gayet iyidir, bir kere gerçekten entelektüel adamlardır; hal ve hatırdan anlarlar. Ancak bunların köylüleri misal Perm, Krasnoyak, Sibirya gibi bölgelerden gelenler gayet kıro olur. Siz Petersburg, Moskova ve eh hadi biraz da Kazan dışındakilerle takılmayın.

Bu arada görebildiğim kadarıyla Voodoo Girl sadece sakalsız, tüysüz hatta köse erkekleri öpermiş efsanesi yıkıldı.

Gözlüğün beyaz tonu da muazzam.

Ömer said...

Benim gozlemlerime kadar Ruslar psikopattir, agresiftir. Iki dakika adam gibi muhabbet edemezsin, illa kavga edecek bir sey bulurlar ve bir anda Rusca kufur etmeye baslarlar. Sende hizini alamayip Turkce kufurlerle karsilik verirsin, ardindan vurdu kirdi baslar.

Hatta bu sadece Ruslarda degil, Moldovalilar ve Ukraynalilarda da mevcuttur. Bu yuzden "arkadas" babinda hic birini sevmem.

graSS said...

derhal iletiyorum bebelere yalnız arctic monkeys'in rapid linkini bi aliyim önce.

voodoo girl said...

http://www.muse-ink.com/

arctic monkeys ve niceleri.

Anonymous said...

işte o benim ama ne sakal varmış anam bendede şimdi cillop gibiyim zaten ruslarda sakallı erkekleri sevmezmiş ahah yok ya severler severler kocaman otelim var nası olsa