Sunday, August 2

başlık dediğin elimin kiri

insan tatilde bile olsa pazar sendromuna giriyormuş arkadaş, misal ben şu anda "ulan tatilin 1 haftası geçti bir bok yapmadık" tribindeyim. zaten son iki haftaya kadar tatile de çıkamayacağımdan haftaya pazar da böyle hissedeceğimi düşünüyorum. tatil demişken, blogu yardım isteme amaçlı kullanıyorum: 10-20 ağustos arası gidilecek, geceliği 100-150 tl arası olan düzgün bir her şey dahil otel arıyoruz. yeri çok mühim değil. turizmci arkadaşlar elimizden tutuverin. neden tatilimin ilk iki haftası ankaradayım, çünkü düğünümüz var. kadim dostum ayfer evleniyor. böyle traditional şeyleri de hiç sevmem ama bu olaydan bahsederken "düğünümüz" demek feci hoşuma gidiyor. sözüm meclisten dışarı, kızlarımızın düğün arefesindeki ultra stresli halleri de beni benden alıyor. o kadar mevzu olacaksa yapmayın düğün müğün kardeşim deli misiniz. herneyse, yarından itibaren tüm haftamız düğünle alakalı işlerle geçeceğinden bu haftasonu kendimizi dışarı vuralım dedik. dedik de ne oldu, cuma günü sebebi anlaşılamayan bir şekilde sarhoş oldum, kustum, artık yüzüm nasıl bir hal aldıysa na-jay "ben seni eve bırakayım bence" dedi, eve gelip 'bir daha içeni siksinler' söylemleriyle uyudum, cumartesi de bütün gün mide ağrısı çektim. dersimi ne kadar aldığım şüpheli, cumartesi kadim dostum aycanlarda gece 1e kadar uslu uslu televizyon izledikten sonra izlediğimiz şeyin 30larında çılgın hayatlar yaşayan sex and the city kızları olmasından mı bilinmez kurtlanıp kendimizi dışarı attık. bira içkiden sayılmadığı için nadada birer bira içtikten sonra 'duyan gelmiş' modundaki if'e sadece bir sigaralık tahammül ettik ve kokoreçimizi yiyip evimize döndük. tüm bu olaylar sonucunda çıkardığımız tek elle tutulur sonuç bu ülkede dişi olmanın gece hayatında ne kadar işe yaradığıydı zira önüm arkam sağım solum tüm arabalar çevirmeye alınırken elinde üfletme zımbırtısı arabanın içine şöyle bir bakan polis amca bize sadece "gerek var mı?" diye sordu, "yok" dediğimizden ya da benim elimde tüm konsepti bozan bir kutu ayran bulunduğundan da olabilir üfletmeden geçirdi. hani eşitlik? 'kadın blogu' sahibi 'kadın blogger' arkadaşlarımız yazsınlar bakalım bunu da. nihayetinde gecemin eğlencesi de sabah 4te aldığım "maç ne olur?" mesajıydı, belirtmeden geçemeyeceğim.

bu arada godsy mimlemiş beni blogumuzu anlatıyormuşuz sanırım, 'anlatılmaz yaşanır' kadar ucuzlaşmak da istemiyorum da neyini anlatayım bilemediğimden şöyle bir açıklama yapabilirim gelen maillere de cevaben (çok popülerim ve her gün okuyucu maillerinden kafamı kaldıramıyorum imajı yaratmaya çalıştım) blogdaki hiç bir şey kurgu değil. hayır 'my life as a party girl' gibi de yazmıyorum ama nedense böyle bir düşünce oluşmuş, ona bir açıklık getirelim. bloga yazacağım şeylerde 'haber değeri taşımak' gibi bir kriterim de yok, 'insanların gözündeki voodoo girl imajına yakışır mı?' da. ne haberi, ne imajı? aklıma geleni yazıyorum işte. blog o kadar da ciddiye alınması gereken bir şey değil bence, sanal hiç bir şey öyle değil. kendilerini sanal alemdeki başarılarıyla (çok izlenenli bloga sahip olma, ekşi sözlük yazarı olma gibi) yücelten insanların da gerçek hayatlarında bir bok becerememiş aciz insanlar olduklarını düşünüyorum.

günün voodoo girl öğretisi: 'coupling' dedikten sonra 'uk' diye eklemek bir hakarettir. coupling us zaten yok sayılması gereken bir dizi. bu amerikalılara da akıl sır erdiremiyorum sen seinfeld gibi bir sitcom yapmışsın noktayı koymuşsun daha neyin sidiğini yarıştırıyorsan.

13 comments:

Anonymous said...

gece mesaj atan benim :) gazeteye çıkmış gibi hissettim bi an.. (!!gerçi burda yeterince cemiyet gazetelerine çıkıyorum ama;)

varol döken said...

"sen seinfeld gibi bir sitcom yapmışsın noktayı koymuşsun daha neyin sidiğini yarıştırıyorsan."

okuyucu tavlamayı iyi biliyorsunuz sayın vudu...

not: fd hoş geldin:)

Flying Dutchman said...

geçen haftadan beri oturdum seinfeld'in ilk 5 sezonunun tümünü izledim...örneğin bir HIMYM'da güldüğüm dakikaların onda biri kadar gülmedim....

ya son 4 sezon inanılmaz komik ya da bu dizi hafiften balon...

ama şu anda benim sit com listemde 6 veya 7'dir Seinfeld...

Coupling
MWC
HIMYM
Yes Minister
Fawlty Towers

bunlardan aşağıda ondan eminim...

Flying Dutchman said...

ha daha önce hiç izlemediğim anlaşılmasın Seinfeld'i ilk kez oturup sırasıyla izliyorum...

daha önce karışık baktığım için Seinfeld konusunda tartışmayayım diyordum...4 sezon sonra alayınız gelsin varol bey....

varol döken said...

@fd
aramızdaki bu kadim tartışmayı, başka bloglar üzerinde devam ettirmeye gerek yok... son olarak şunu, sadece şunu, bak bu da son cümlelerinden de bıktım... belki son olarak değil ama gerçekten acı olarak şunu söyleyeceğim...

kendi yarattığı kategoride, seinfeld'i sıralamaya hem 6. sıraya sokmak ayrı bir sitcom konusudur...

hoş seinfeld onu bile yazdı ya...

Scatterbrain said...

nbr voodoo?

the big bang theory izle bak. gider!

Başak Ağın said...

o coupling de ne hikmetse, hem friends var hem coupling us var, amerika ile ingiltere'nin aynı bokun soyu olmasından ileri geliyor kanaatimce.

and yes, tell everyone that i'm back in town.

pancurtaran said...

otel hersey dahil olmak zorundamı?
eger zorunda deilse elimde cok guzel apartlarım var alanyada 2 kişi kalıcaksanız kişi bası 35 tl,kleopatra plajına 25 metre mesafede

voodoo girl said...

isimsiz prensim geliyorum yanına o cemiyet gazetelerinde ben de çıkmazsam napıyorum bak

mr dutchman ve varol lütfen elinizi kana bulamayın ben ikinizi de seviyorum

wykka, welcome back!

scatter, severek izliyoruz efendim.

pancurtaran, teşekkürler hallettik ama otel işini =)

varol döken said...

@fd

şimdi bitirdim seni, aşağıda yazanlar senin mart 2009 da bu dizi tartışması ilk başladığında yazdıkların:

how I met your mother daha iyidir

:))

şaka yapıyorum ben de seinfeld'i daha iyi bulurum elbet ondan ama belirttiğin efsane illa bir diziye kesilecekse coupling ve mwc'nin ilk 4-5 sezonu da en az seinfeld kadar iyidir...

neyse tartışmayalım :)) yeni nesil Barney Stinson nesli kabul etmek lazım :))

o günden bu yana ne değişti beni ve sevgili vudugörl okuyucularını aydınlatır mısın lütfen?

Flying Dutchman said...

how I met your mother'ın 4 sezonunu da aynen seinfeld'a şu an yaptığım gibi ;(hemen ondan önce) aralıksız izledim, parça parça değil bütün olarak izleyince de fikrim değişti...

kimseyi aydınlatma gibi bir amacım yok kendi görüşümdür bu

seinfeld, coupling, MWC ve HIMYM'dan daha komik değildir görüşüm budur...şahsi bir görüştür, sosyal alanda görüşler de kanıtlanabilecek şeyler değil beğenilerdir...bir başkası da gelip friends seinfeld'den daha iyi diyebilir, gayet normaldir...

varol döken said...

friends seinfeld'ten iyidir demek normal değildir!

peki şu normal midir sayın fd:

Gelelim işin sosyolojik ve hissiyat tarafına. Filmden çıktıktan sonra 2 şey vardı hissettiğim. Birincisi bu turun bir parçası olmam nedeniyle hissettiğim gurur, ama daha ötesi Iron Maiden'ın nasıl bir efsane, nasıl bir mit, nasıl bir metafor olduğuydu. Dünkü filmden sonra bir süredir zaten düşündüğüm faşizan bir karar verdim. Iron Maiden'ın müzikal kalitesi, büyüklüğü, müzik tarihinin gelmiş geçmiş en büyük grubu olduğu gerçeğini sorgulayan bir adamla oturup 1 saniye bile müzikal sohbet yapmamaya karar verdim. Etrafımda var hala "Abi Iron Maiden mı bırakmadı mı onlar ya", "Maiden mı, abi yeni şeyler dinle ya ehehe", "abi Metallica ya ne Maiden'ı".....O "abi Metallica ya heheh" denen Metallica'nın bateristi konserden önce kulis arkasında erketeye yatıp bir hayran gibi grup üyelerinin gelmesini bekliyorsa ben o lafı diyenin alnını karışlarım o kadar. Maiden'ın büyüklüğünü sorgulayanlar kendilerine şunları sorsunlar ve sonra da filmi izleyip cevaplarını alsınlar.

koobee24 said...

friends seinfeld'den çok çok daha iyidir. hatta friends karşılaştırıldığı her diziden daha iyidir. tavsiyem gidip friends'i bir izlemeniz. izleidğiniz taktirde seinfeld'den kat kat iyi olduğunu görürsünüz. himym'ın friends'in taklidi olduğunu da görürsünüz. seinfeld 90lar amerikası için iyi bir sitcomdur ama günümüz için çok çok zayıf kaçıyor. friends seinfeld'den çok daha evrenseldir. bundan 30 yıl sonra da zevkle izlenecek bir iştir.