Sunday, August 30

pazar sohbetleri

geceden kalmış olmanın etkisi olarak bir boğaz ağrısı, bir mide bulantısı, bir baş dönmesi ve sponge bob square head saçlarıyla merhaba dediğim ve banyo dışında yapacak hiç bir şeyimin olmadığı bu güzide pazar gününü çok özleyeceğim biliyorum. bir hafta göz açıp kapatana kadar geçecek, yeni dönem mini mini birlerle başlayacak ve ben yapılması gereken işlerle dolu haftasonlarına geri döneceğim.

dün gece, 'mahalle tayfası' şeklinde takıldık çocukluktan arkadaş baççeli bebeleri olarak zira amerikadan ajanımız yıllık tatilini geçirmek üzere aramıza katılmıştı. en son geçen yaz beraberdik ve benimle geçirdiği 5 dakikadan sonra söylediği ilk şey "neyse bu sefer toparlamış gördüm seni, kendine gelmişsin, geçen geldiğimde neydi o teyze hallerin unumu eledim eleğimi astım modun" oldu. bu tepkiyi bilmem kaçıncı kez duyduğumdan I couldn't help but wonder, ben de sevgilisiyle birlikteyken enerjisi düşen, sıkıcılaşan, domuz gibi bir surat ifadesiyle gezen kızlardandım da haberim mi yoktu? daha dün kadim dostum aycan ve hichle de konuştuğumuz üzere bu kızlardan etrafta çok var, dikkat edin, bir mekanda somurtuk bir surat ifadesiyle dolaşan kızlar hep yanlarında erkek arkadaşları olan kızlardır ve somurtma derecesi yanlarındaki erkeğin yakışıklılık derecesiyle doğru orantılıdır. savunma veya koruma mekanizması diye nitelendirebileceğimiz bu olay ziyadesiyle saçma, yapılmasın isteriz. herneyse, aslen çok mutlu olduğum zamanlarda uyuz diye nitelendirilmem ama içimde türlü buhranlar yaşanırken "kendine gelmişsin" muamelesi görmem neyin nesi bilmiyorum, dolayısıyla bu I couldn't help but wonder ımı then it hit me diye bitiremiyorum.

boğazımı rahatlatacak tek şey de gargara ama ben gargara yapmayı beceremiyorum.

5 comments:

sinem said...

voodoo, taze kekik varsa küçük bi cezveye 2 dalcık at, kaynat, süzüp iç. içine limon da sıkabilirsin. yoksa birine aldır :) çünkü öyle rahatlatıyor ki anlatamam, pastiller halt etmiş.

midene de süper iyi geliyor hem. geçmiş olsun.

Blue Bird said...

Ben her gargara yapışımda boğulmaktan son anda kurtuluyorum. Ve sıcak günlerde hasta olmak çok zordur geçmiş olsun:(

Anonymous said...

arkadasının demek istediği sanırım kadınların uzun ilişkiyle beraber üzerine yapışan domestik haller. su an ben de benzer bir durum içinde olduğumdan kendimden biliyorum! yoksa öyle pek somurtuk, korumacı bir tavrın oldugun pek sanmıyorum. domestik olmanın da bekar gezmenin de tadı ayrı. ayıramadım ben bilemedim simdi.

varol döken said...

mutluluk nerededir? herhalde ilerdedir... (nazım hikmet)

ilerlemek lazım vudu hanım, o enerjinin sebebi odur, sonunu kestirse bile ilerleme isteği... ohh mis gibi:)

Hich said...

evet ya olm.. neydin ööle be... yaşlandım köşeme çekildim, geçti bizden tribi :S neyse ama toparladın, ehuehe:D

sanırım serhoj kafamla "kışt, gidin vuduyu size vermem" dediğim arkadaşlarından biriydi bunu söyleyen... kendinden özür dilerim buradan... duysa da duymasa da...