Tuesday, August 4

Sexed up

voodoo girl's "unutma, unutturma" series vol.9

mr. dutchman özendirdi, eski serileri uyandırıyorum. bir ayrılık "bir tek dileğim var mutlu ol yeter" sahteliğinden uzak bu kadar güzel özetlenir. biten ilişki sonrası "let's pretend happy end" yerine "let's pretend we never met" demeyi seçenler için gelsin. kanımca robbie williamsın en underrated şarkılarından birisidir, klipte oynayan ablamız da taştır. robbie williamsın zaten boyun kürtletmelerine, kameraya bakışlarına kurban.

6 comments:

Sinan Kolat said...

yeme maratonları, post-ilişki videoları
Bridget Jones III: Rise of a new breed diyorum

voodoo girl said...

hahaha yok yahu yemek maratonu keyiften, bu videoya da başka bir şey ararken şansa denk geldim pek severim paylaşmak hatırlatmak istedim.

içiniz fesat mr kolat =)

Sinan Kolat said...

napiim herkes CSI, Lost bişilere sarıyor, onu çözüyo. ben ezik, coupling'den başka dizi izlemediim için bunlara sarıyorum
ama itiraf et, cuk oturuyo bu parçalar
bu yemek maratonu için de bi "before-after" bekliyoruz

Unknown said...

bu herifin en sevdiim parçası bu
bu kadar mı güzel giydirilir eski manitaya
i hope you blow away diişine kurban

Tyra DeSalvo said...

yükleyen sayit. her şeyi geçip ona takıldım, evet.

Başak Ağın said...

my name is sayid jarrah and i'm a torturer.