Tuesday, October 7

düğün çorbası

sevdiceğim amerika'ya düğüne gider de ben durur muyum diyerek 25 ekim cumartesi günü istanbul'da sait halim paşa yalısında yapılacak bir düğüne katılmaya gidiyorum (bu girişten sonra o gece yaşananları onur baştürk edasıyla yazmamı beklerseniz pek de hata etmemiş olursunuz). vefakat istanbullu arkadaşların dediğine göre bahsi geçen mekan biraz uzakmış. ben de kalacak yerden önce uçak/otobüs bileti soruşturan bir insan olarak bir telaşa kapıldım haliyle. sonra farkettim ki benim istanbuldaki çoğu arkadaşım anadolu yakasında yaşıyor. kaldı ki avrupa yakasında yaşayanlara gitsem bile ankara-istanbul arası verdiğim otobüs bileti kadar bi parayla taksi tutmam falan gerekiyor(muş). giyeceğim kıyafet ve katıldığım aktivitenin doğası da göz önünde bulundurulursa; yanında kaldığım kişinin bana kuaför vs önerebilecek durumda olması, tercihen arabası olması ya da evinin bulunduğu yerden gideceğim yere kadar insanüstü olmayan miktarlarda taksi parası ödenecek olması vesaire vesaire gerekiyor, çok bilinmeyenli denkleme bir-iki.

an itibariyle hangi sorun için ararsan ara, "kutunun fişini çıkartıp 10 saniye bekleyin" önerisinde bulunan ve her sorunu halleden digiturk görevlileri gibi işbitirici arkadaşlar istiyorum 'groovy' hayatımda.

1 comment:

Yağız Gönüler said...

geçen yıl sait halim paşa yalısında müzeyyen senarın bir konserine iştirak etmiştim valide sultanla. pek güzeldi. bir de burhan öçal konserine gitmiştim. tabi bunlar konser değil. birkaç masa var siz de oturup rakı balık kaymakık yapabiliyorsunuz. evet biz özel davetiye aileler arasındaydık.

imza
mahmut viaypi