Wednesday, October 15

I feel like a pair of curtains

ben bu dönem okula alışamadım arkadaş. ilkokul bebesi girişi oldu biliyorum ama, zaten yaz tatili sonrası adaptasyon süreci yaşarken, ŞEKER bayramının da birleştirilmesiyle tam alıştık derken tatile çıktık. şimdi döndük yine alışmaya çalışıyoruz. çocuklar dağılmış, işler birikmiş, kim nereye getting used to? bir de binalar arası maraton durumumuz var, malum bahsetmiştim önceden. velhasıl bu aralar lost durumdayım biraz, dizi olan değil.

ancak azimle sporuma gidiyorum, bu sene fit olmayı kafama koydum çünkü. her "spora başlıyorum" gazımda yaptığım gibi, kendime ekipman almam lazım hissiyle gittim yoga matı aldım. inanın fuzulilikten değil, haftada 3 gittiğim kursların biri pilates biri fat losing biri de dance moves. ilk ikisinde mindere oturtup bir takım hareketler yaptırıyorlar. 1- o minderler bana biraz küçük geliyor (hayır 1.80 değilim de minderler küçük bence) ve 2- bin tane insanın terli kıçlarıyla oturduğu yere oturmak istemiyorum. bakın herşeye olduğu gibi maaşıma 15 gün banka hesabımda sıfır lira kalmışken 35 liraya yoga matı almış olmama da mantıklı bir açıklama getirdim işte.

spor deyince aç parantez dün serviste arkamda oturan çocuğu arkadaşları aradı, herhalde spora gidiyoruz gel falan gibi şeyler söylediler ki çocuk türk insanının spora bakışı konulu tezimde kapanışı yaptıracak cümleyi sarfetti: "sipor mu? benim ihtiyacım yok" kapa parantez.

in other news sevdiceğim nihayet amerikalardan döndü. kendisine kavuşmuş olmamın mutluluğu akşamları gözlerimden okunuyor (sabahları 7de kalkıp işe gittiğimden bakışlarım biraz terbiyesiz şeyler söylüyor olabilir). "bana biraz oraları anlatsana" modunda gözlerimi kırpıştırarak dinlediğim amerika hikayelerinden değil de, sabahları izlediğim ntv haberlerinin etkisiyle fal fincanı kapatırken dileyecek yeni bir şey ürettim. haberleri izlerken sinirlenmediğim bir ülkede yaşamak istiyorum ben.

bir de dün rüyamda deprem olduğunu gördüm. daha doğrusu önce içinde bulunduğumuz binanın 6. katından insanlar düştü, parçalanışlarını falan gördüm yani net. sonra ikinci depremde baya baya sallandık, masaların altına falan girdik. yanımda hidrojeoloji mezunu/jeoloji masterı yapmakta olan ve bölümünde deprem olduğunda sevinçle karışık bir heyecan yaşanan kadim dostum aycan vardı, yanılmıyorsam afyondaydık. insanların düşüp öldüğü kat 6, bulunduğumuz yer kaza geçirdiğim afyon, yanımda geçen gün armada keklik'te otururken magic necmi'yi gördüğüm (ünlü saplantısı olan ve selami şahini gördüğünde bile eli ayağına dolaşan diğer kadim dostum ayfer yerine) aycan var. google'a "rüyamda deprem gördüm, ne iş?" yazdığımda çıkan yorum "İş yaşamınızda sıkıntılar yaşayacaksınız demektir. Ülkeler arasında savaş çıkacağı şeklinde de yorumlanır". allah baba bana bi ayar verecek bu günlerde ama, hayırlısı.

No comments: