Friday, October 3

yellow polka dot bikini

--> gidiş yolunda (kendi geçirdiğim hariç) 3, dönüş yolunda da biri canlı canlı olmak üzere 2 kazaya ve/ya kalıntılarına şahitlik ettikten sonra, kurban bayramında kıçımın üzerine oturmaya ve evden dışarı adımımı atmamaya karar vermiş bulunmaktayım.

--> izmirde bana laf attılar, götüm kalktı. hani izmirin kızları güzel olur dolayısıyla erkeklerinin de güzellik algısının yüksek olması beklenir ya o manada. şimdi kalkıp da "ulan erkek milleti dişi kediyi bulsa affetmez" diye düşünenleriniz olabilir, ama bu benim güzel olduğum ve amelenin birinden laf yedim diye götümün kalkmış olduğu gerçeklerini değiştirmez.

--> yine izmirde otobüste yanıma oturan kadın, kucağındaki çocuk uslu dursun diye "yapma bak teyze kızıyo" dedi. teyze ne lan?

--> şu istanbul simidi tadındaki gevrek var ya, pek cibiliyetsiz. simit dediğin ankara simididir. ha, boyoz denen şeyden ankarada bi üretseler konu biter o ayrı.

--> hani gece yatarken pijamanızın paçası böyle dize doğru toplanır ya, uyuz oluyorum. çorapla da hayatta yatmayacağım için çözüm bulamadığım bir sıkıntı bu kış günleri.

--> şampiyonlar ligi maçının olduğu bir akşam bayram gezmesini aklım almıyor, kabullenemiyorum.

--> şu boyner amcanın akbankla ortak çıkardığı fish denen kart var ya. avantajlarını vesairesini bilmem ama reklamı insanı en hassas yerinden vuruyor be arkadaş. gerçekleşmemiş hayaller falan. beni bu yaşımda bunalıma soktu.

--> tipi tarif edilebilen ancak adı katiyen hatırlanamayan ünlüler vardır ya, çok boktan bişey bence onlardan olmak.

--> alışveriş yaptığımda mutluluk hormonu salgıladığımı kesin olarak kanıtladım. bu bağlamda ikeaaaa evinizin herşeyi.

--> mtvde bi kuşak var. adı lame. hani gümüş rengi mi altın rengi mi herneyse (doreyle lameyi hep karıştırırım ben). işte ben ona denk geldiğimde, ama her seferinde ekrandaki lame yazısını ingilizce 'leym' tabir ettiğimiz şekilde okuyor ve dandik klipler kuşağı olduğunu düşünüyorum bikaç saniye.

--> geçen aklıma geldi, candan erçetin'in (ki baya baya sevmediğim bi insan) yalan diye bir parçası vardı. o zaman biz lisedeydik. muhabbeti açılmıştı, hiç sevmiyorum ben demiştim. çok sevdiğim edebiyat öğretmenim de (ümmühan topçu diye hatırladım adını şimdi) "bizim yaşımıza gelince anlarsın" demişti. hala mana veremiyorum.

--> uzun süredir görmediğim bi arkadaşımı (misal ilkokuldan, ama öyle çakma facebook buluntusu olanlardan değil) rüyamda gördüğüm zaman panik oluyorum başına bişey mi geldi acaba diye. sezgileri kuvvetli kadın imajı çizmeye çalışıyorum kendimde ama hiçbizaman da bi bok olduğunu görmedim.

--> ama şöyle bi olay olmuştu, normalde hep 7. caddede karşılaştığım ve sohbet ettiğim bi arkadaşımı (liseden) görmemezlikten gelmiştim bi gün acelem var durup da konuşmakla vakit harcamayayım diye. iki gün sonra ölüm haberini aldım. tribe girdim sonra, görmemezlikten gelmedim kimseyi.

--> meşhur ayşeciğin oynadığı bi pamuk prenses ve 7 cüceler filmi vardır. ordaki cüceleri gözünüze getirin. şimdi de birtakım yaşlı anadolu kadınlarını. benzerliği bir tek ben mi görüyorum?

--> iskambil kağıtlarının aşk hayatlarıyla ilgili şöyle inançlarım var: kupa kızıyla sinek valesi şirret iki tipin aşkı, kötü karakterler. karo kızıyla maça valesiyse ideal çift, prensle prenses gibi. kupa valesi sinek kızı olursa, ulan o kız o çocuğu nasıl düşürmüş. karo valesi maça kızı olursa da dominant kızla ezik erkek.
I had you at 'iskambil kağıtlarının aşk hayatı' didn't I?

2 comments:

gia said...

-o reklam banka kartı reklamı nasıl olur ya!
-görsen tanırsın ünlüsü:)
-cüceler ve anadolu kadınları aynı, evet, hahahaa.

miracsaral said...

Şöyle bir durum var ki bende Candan'ı sevmem(Yinede sempati duyulan kadın şarkıcıyla sadece ön adı ile hitap etme artistiğinide yaparım. Bkz Tori Amos-Tori veya Şebnem Ferah-Şebnem hatta Sertap Erener-Sertab. Hayatında hiç bir sorun yokmuş, her şey olumluymuş gibi davranan insanlardan gıcık kaparım, o yüzden. Pollaynacılık meselesi değil, bu daha başka bir şey. İzmir'de de laf atan lavuklar var. Tasvip etmiyorum. Hoş yazmaya büyük bir düzenle gayret ediyorsun. Son sürat devam :)