Tuesday, October 28

Sabah Sabah Voodoo Girl

* öncelikle şunu belirteyim, yazmaya devam ediyorum derken blogspottan bahsediyordum. elle tutulur hiç bir tarafı olmayan bu yasak yüzünden pılımı pırtımı toplayıp wordpress vs tarzı yerlere taşınmayı düşünmüyorum. dahası, aynen nip tuck'ın ilk sezonunun arasında onun yerine gelen diziyi kabullenemeyip izlemeyi reddedişim gibi, wordpresste yazmaya devam edecek arkadaşların yazılarını okumayı da düşünmüyorum, yazarlara değil olaya duyduğum tepkiden. blog hayatımı burda devam ettireceğim. böyle bir çocuk inadı. merzifon eşeği.

* geçen gün ayıya bir adım kala modunda pizza yerken (dominos - favorite threenin üzerine de pizza tanımam bu arada) aklımıza (biz= aycan ben ebru) geçmiş günlerden şöyle bir olay geldi: arabaya binip teyp dinlemek. hani yaşı daha araba kullanma yaşına gelmeyen erkek çocukları hava atmak için babalarından arabalarının anahtarını alır, kapının önünde park halinde duran arabalarda artist artist müzik dinlerlerdi ya. eğer böyle bir olaya şahit olduysanız, çocukların halini gözünüzün önüne getirmeniz yeterli diye düşünüyorum, konuyla ilgili daha fazla komik yorum çabasına girmeme gerek yok.

* istisnasız bütün annelerin hallmark kanalını pek bir beğeniyle takip etmesinin sebebi nedir?

* rock bar insanlarında "ben bu şarkıyı biliyorum" tribinin hastasıyım. şarkının nakaratına gelince böğür böğür söylemeler, geri kalan kısımlarda yarım yamalak dudak oynatmalar. almanyalı sen türksün.

3 comments:

Godsyndrome said...

hayırlı ossun yeni teman vudu öğlen saatlerinde gördüğüm turunculu tv'li foto da hoşdu ama o sığmadı sanırım.Bu da güzel olmuş vudu manhattandan bildiriyor havası var.(ama şu bloga da en orjinal yorumları ben yapıyorum:)

Semt Aşığı said...

almanyada yabancı burada almancı
inanki bizim halimiz çok acı

(orjinal yorum spotu sürükler :))

goncaninsepeti said...

hauahuah benm annem de hallmarkcı:)